اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهید سلیمانی حلقه مفقوده گام دوم انقلاب/ جریان لیبرالی پاسخگوی نیاز جامعه نیست

فعال سیاسی با اشاره به اینکه شهادت شهید سلیمانی آینده روشنی برای جهان اسلام رقم زد، گفت: با شهادت این مرد بزرگ خیزش مجددی در انقلاب اسلامی به وجود آمد ایشان حقله مفقوده گام دوم انقلاب بودند .

شهید سلیمانی حلقه مفقوده گام دوم انقلاب/ جریان لیبرالی پاسخگوی نیاز جامعه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ولی‌الله شهابی امروز در میزگرد رسانه‌ای ایام‌الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دلبستگی مردم را به انقلاب اسلامی بیشتر کرد، پیوند جهان اسلام عمیق‌تر شد و ان‌شاءالله تا ظهور امام زمان (عج) این حرکت ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت شهادت سردار سلیمانی سفره همنشینی همه اقشار جامعه را فراهم کرد همه سر سفره انقلاب آماده شدند تا از ارزش‌های این نظام دینی بیشتر دفاع و بهره بگیرند.

*راز محبوبیت شهید سلیمانی شکستن منیت‌ها بود

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه راز محبوبیت شهید سلیمانی شکستن منیت‌ها بود، افزود: اگر قرار است بر دلها بنشینیم باید خودمان را بشکنیم، از منیت‌ها فاصله بگیریم، فخرهای کاذب را کنار بگذاریم، نگاه از بالا به پایین به دیگران نداشته باشیم، اینها برای انسان قدرت نمی‌آورد.

شهابی بیان کرد: شهید سلیمانی خودش را از منیت جدا کرده بود و در صحنه جهاد و مبارزه درخشید و در قلب تاریخ ماندگار شد.

وی در خصوص نقش بصیرت در روی کار آوردن دولت جوان انقلابی گفت: در دفاع مقدس با فرماندهانی که به طور میانگین 30 سال داشتند این انقلاب به پیروزی رسید امروز هم جوانانی داریم که می‌توانند سیطره فرهنگی داشته باشند، اولویت جوان سنی نیست بلکه جوان فکری، جوان جهادی و جوان انقلابی است.

* نفع مردم زیر بار سلطه استکبار؛ فرقی بین جان‌کری و جهانگیری نیست

این فعال سیاسی بیان کرد: فردی مانند آیت‌الله جنتی که در صحنه خدمت حضور فعال دارد هم نقش‌آفرین برای کشور است ما می‌خواهیم کسی که در صحنه باشد، انرژی داشته باشد و انقلابی عمل کند، خط نگه‌دار باشد و به امنیت مردم و آسایش دین کمک کند روی کار بیاید.

شهابی با تاکید بر اینکه جریان پیر لیبرالیسم نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه باشد، گفت: نفع مردم زیر سلطه برجام است و فرقی بین جان‌کری و جهانگیری نیست، اگر افرادی مانند همت، باکری و باقری در جامعه امروز بودند به دهان آمریکا می‌زدند، اینها از پیرذهنی است که به شیطان بزرگ اعتماد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به روی کار آمدن دولت جوان انقلابی داریم، افزود: البته نگاه به سن افراد ملاک نیست اما استعداد جوانی در کشور ما جواب می‌دهد.

*باشهادت شهیدسلیمانی جبهه مقاومت محکم‌تر و مردم بیشترشکرگذار انقلاب اسلامی شدند

این فعال سیاسی با اشاره به ویژگی‌های خاص شهید سلیمانی تصریح کرد: این شهید استراتژیست نظامی صرف نبود بلکه یک دیپلمات سرآمد بود که نقش تعیین‌کننده‌ای داشت، فقط برای خدا گام برمی‌داشت و در عشق‎بازی به ولایت، مردمداری و استکبارستیزی سرآمد بود.

شهابی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نقش اثرگذاری در یمن، سوریه، لبنان و ... داشت، گفت: شهید سلیمانی قدرت اقناع‌کنندگی در حوزه سیاسی، نظامی و فرهنگی داشت و با این تاثیرگذاری توانست روسیه را برای کمک به سوریه به میدان آورد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یوم‌الله آفرید، ابراز کرد: آفریدن یوم‌الله کار کوچکی نیست سردار سیلمانی بهانه‌ای برای تجلی نور خدا شد، با شهادت ایشان جبهه مقاومت مستحکم‌تر و مردم بیشتر شکرگذار انقلاب اسلامی شدند چراکه خیزش دوباره‌ای برای ملت ایران پدید آمد و نسل سلیمانی‌ها آفریده شدند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول