اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف۱۴۳ هزار ماسک غیربهداشتی در شرق تهران

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف ۱۴۳ هزار ماسک غیربهداشتی درشرق تهران خبر داد.

کشف۱۴۳ هزار ماسک غیربهداشتی در شرق تهران

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 143 هزار و 500 ماسک غیر بهداشتی سه لایه و ساده در کارگاهی غیرمجاز در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته خبری در خصوص ساخت، تولید و توزیع ماسک سه لایه و ساده در کارگاهی بدون مجوزهای قانونی در حوالی بزرگراه رسالت دریافت شد و تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و تایید صحت خبر دریافتی با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران این معاونت به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو و دادستان جرائم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی‌ها مشخص شد که این واحد کارگاهی بدون اخذ مجوزهای قانونی بدون رعایت اصول بهداشتی اقدام به تولید و توزیع ماسک های تقلبی می کند.

رئیس‌پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این واحد کارگاهی بیش از 143 هزار و 500 ماسک سه لایه و ساده در مجموع به ارزش یک میلیارد و 435 میلیون ریال کشف شد.

 سرهنگ مرادی گفت: کارگاه موصوف پلمب شد و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول