اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خودکشی، علت مرگ یک سوم نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۲۰

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که مرگ یک سوم از نظامیان صهیونیستی که در سال ۲۰۲۰ جان خود را از دست داده‌اند به دلیل خودکشی بوده است.

خودکشی، علت مرگ یک سوم نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۲۰

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، داده‌های آماری مرکز نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که حدود یک سوم نظامیان صهیونیست که در سال ۲۰۲۰ جان خود را از دست دادند، خودکشی کرده بودند.

بنابراین گزارش، از میان ۲۸ نظامی صهیونیست که در جریان خدمت در سال ۲۰۲۰ جان خود را از دست دادند، نُه نفر خودکشی کرده‌اند که دو نفر از آن‌ها پیش از خودکشی از نهاد نظامی درخواست کمک کرده بودند.

طبق گزارش شبکه المیادین، در گزارش روزنامه هاآرتص آمده است که ۱۳ نظامی صهیونیست در جریان تمرینات، حوادث جاده‌ای یا حادثه در حین خدمت، پنج نفر به دلیل بیماری و یک نظامی نیز در حین مأموریت در شمال کرانه باختری جان باخته‌اند.

همچنین ۴۰ نظامی صهیونیست در سال ۲۰۲۰ در جریان حملات، حوادث یا در نتیجه بیماری زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در سال‌های اخیر برای کاهش میانگین خودکشی در میان نظامیان صهیونیست تلاش می‌کند.

خودکشی نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۲۰ به دلیل شکست‌های ارتش رژیم صهیونیستی و اعتراضات به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بوده است و در یک مورد رسانه‌های صهیونیستی در ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ گزارش کردند که «ایوب کیوف» فرمانده تیپ گولانی یک نظامی را که از تیراندازی به سمت یک جوان فلسطینی در چهارراهی شهرک «قدومیم» خودداری کرده بود، توبیخ کرد.

رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که این نظامی صهیونیست که هدف پرتاب کوکتل مولوتف یک جوان فلسطینی قرار گرفته بود از تیراندازی به سمت این جوان خودداری کرد چرا که او در جنگ آسیب دیده و شوکه شده است.

بر پایه این گزارش، فشار روحی و روانی نظامیان صهیونیست به دلیل تهدیدات مقاومت ادامه دارد به ویژه اینکه سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله نیز اخیرا در سخنانش گفت که پاسخ به شهادت یکی از نیروهای این جنبش به قوت خود باقی است و صهیونیست‌ها بایستی منتظر پاسخ ما باشند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول