اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رژیم صهیونیستی به دنبال خرید یک اسکادران دیگر اف-۳۵ از آمریکا

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت، قصد دارد یک اسکادران دیگر جنگنده اف-۳۵ از آمریکا خریداری کرده و سپس خرید جنگنده اف-۱۵ از این کشور را بررسی کند.

رژیم صهیونیستی به دنبال خرید یک اسکادران دیگر اف-۳۵ از آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت، به دنبال خرید یک اسکادران جنگنده اف-۳۵ و بررسی خرید چند فروند جنگنده اف-۱۵ است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، گانتز گفت:‌ «در حال حاضر دو اسکادران اف-۳۵ داریم. عقیده من این است که آن را گسترش خواهیم داد. این چیزی است که از آمریکایی‌ها خواسته‌ام».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: «یک اسکادران دیگر از جنگنده‌های اف-۳۵ می‌خریم و سپس بررسی می‌کنیم که خرید اف-۳۵  را ادامه دهیم یا به سراغ اف-۱۵ برویم».

پیش‌تر چند مقام ارشد نظامی صهیونیست گفته بودند این رژیم قصد دارد رایزنی با  «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره یک برنامه کمک نظامی بلند مدت برای ارتش خود را آغاز کند.

رژیم صهیونیستی اینک در رایزنی با آمریکا برای خرید بیشتر جنگنده‌های «اف-۳۵»، «اف-۱۵» ، تانکرهای سوخت‌رسان و سایز تجهیزات پیشرفته است.

بخشی از تلاش صهیونیست‌ها برای تقویت نیروی هوایی خود، تلاش امارات برای خرید جنگنده اف-۳۵ از آمریکا است. علی‌رغم اطمینان‌هایی که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات عربی متحده داده اما فرماندهان نظامی تل‌آویو درباره حفظ برتری نظامی خود نگران هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول