اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بدهی 200 میلیونی شهرخوردو به ورزشگاه امام رضا(ع)/ حمیداوی پاسخگوی بدهی‌اش نیست

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی نهایت همکاری را با شهرخودرو کرد، ولی کادر فنی و مجموعه آستان قدس و تربیت بدنی از صبح امروز هر چه تماس گرفتند مالک باشگاه پاسخگو نبود.

بدهی 200 میلیونی شهرخوردو به ورزشگاه امام رضا(ع)/ حمیداوی پاسخگوی بدهی‌اش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان اصولی امروز در حاشیه بازی شهرخودرو و سایپا در خصوص اتفاقی که پیش از دیدار شهرخودرو و سایپا رخ داده و باعث شده تا دو تیم پشت درهای استادیوم معطل شوند، اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستید میزبانی این بازی با شهرخودرو است و متاسفانه این باشگاه بدهی خود را در بازی های گذشته به تربیت بدنی آستان قدس رضوی پرداخت نکرده و در این راه چند بار از طرف این باشگاه قول و در ادامه خلف وعده شده است. در شرایطی که قرار بود روز گذشته تسویه حساب جدید انجام بدهند و قرارداد جدید امضا کنند این کار را نکردند.

وی افزود: دوستان ما در آستان قدس رضوی در این مدت نهایت همکاری را با این مجموعه(شهرخودرو) کردند، ولی کادر فنی و مجموعه آستان قدس و تربیت بدنی از صبح امروز هر چه تماس گرفتند مالک باشگاه شهرخودرو پاسخگو نبوده است. طبیعتا آستان قدس هم قوانین و قواعد خودش را دارد و بدهی این باشگاه باید پرداخت شود.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در نهایت ما ورود کردیم و مشکل حل شد. جا دارد از مسؤولان ورزشگاه و استانی تشکر کنم ضمن اینکه خود آقای رحمتی اعتبار شخصی خود را گرو گذاشت و با فضایی که در استان با تیم شهرخودرو وجود دارد و انصافا دیدگاه نسبت به تیم شهر مشهد مثبت است مشکل امروز حل شد و بازی در حال آغاز است، ولی ما نگران هستیم  چون هر کسی که آمده و مالکیت این تیم را قبول کرده باید مشکلات را حل کند. متاسفانه ما اخبار خوبی در خصوص این باشگاه و مشکلات مالی آن نمی‌شنویم.

اصولی که با شبکه خبر صحبت می کرد در خصوص میزان بدهی باشگاه شهرخودرو به استادیوم امام رضا عنوان کرد: حدود 200 میلیون تومان بدهی به ورزشگاه امام رضا(ع) توسط باشگاه شهرخودرو پرداخت نشده است، البته در مقاطع بسیار زیادی مدیران استان، شورای شهر و شهرداری و دولت کمک کرده و حتی زمین چمن ورزشگاه ثامن آماده شده است؛ اما دوستان حاضر نیستند از این ورزشگاه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با وجود پیگیری های دوستان ما در آستان قدس برخورد خوبی از طرف مدیریت باشگاه شهرخودرو با آنها صورت نگرفته و همکاری لازم را انجام ندادند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول