اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا ۲۰۰ خودرو حامل نیرو و تجهیزات وارد «عین الاسد» کرد

یک منبع امنیتی عراقی از ورود ۲۰۰ خودرو و کامیون نظامی آمریکا با پشتیبانی نیروی هوایی این کشور، به پایگاه عین الاسد خبر داد.

آمریکا ۲۰۰ خودرو حامل نیرو و تجهیزات وارد «عین الاسد» کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی عراقی امروز (دوشنبه) از ورود بیش از ۲۰۰ خودرو و کامیون نظامی آمریکایی به پایگاه «عین الاسد» در الانبار خبر داد.

وبسایت شبکه دجله به نقل از این منبع عراقی نوشت که کاروان بزرگی از خودرو و کامیون‌های نظامی وارد پایگاه هوایی «عین الاسد» در منطقه «هیت» در غرب استان الانبار شده است و به هنگام حرکت این کاروان، جنگنده‌ها، بالگردها و پهپادهای آمریکایی نیز امنیت این کاروان را بر عهده داشتند. او اطلاعاتی از هدف انتقال این تجهیزات به عین الاسد ارائه نکرد.

همزمان با ورود نیروهای آمریکایی به پایگاه عین الاسد، عناصر داعش نیز با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین به یک پاسگاه ارتش عراق در مابین منطقه «بیجی» و «حدیثه» در غرب الانبار یورش بردند و بدون وارد ساختن تلفاتی عقب نشینی کردند.

یک منبع امنیتی به وبسایت المعلومه گفت که پس از این حمله عناصر داعش، نیروهای الحشد الشعبی مستقر در منطقه «حدیثه» برای مقابله با حملات تروریستی احتمالی در منطقه مستقر شدند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول