اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی تراکتور: انگیزه زیادی برای بازی مقابل ذوب‌آهن داریم/ اشکان دژاگه به بازی فردا نمی‌رسد

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در 2 بازی اخیر با وجود نمایش خوب متاسفانه نتیجه مطلوب به دست نیامد و به همین دلیل انگیزه زیادی داریم، امیدوارم بازی باکیفیت و جوانمردانه باشد و به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

مربی تراکتور: انگیزه زیادی برای بازی مقابل ذوب‌آهن داریم/ اشکان دژاگه به بازی فردا نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، ذوب‌آهن همیشه بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشته است، بازی‌های اخیر این تیم را تجزیه و تحلیل کردیم که روند به رشدی داشته و در بازی‌های اخیر خوب ظاهر شده است.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: البته تراکتور قدمت زیادی دارد و در 2 بازی اخیر با وجود نمایش خوب متاسفانه نتیجه مطلوب به دست نیامد و به همین دلیل انگیزه زیادی داریم.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم در فاصله بازی با شهرخودرو و ذوب‌آهن نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم، بازیکنان باانگیزه هستند تا روندی که تا الان و مخصوصا در چند بازی اخیر از نظر نمایش فوتبال که تماشاگر‌پسند باشد و به ارتقا فوتبال و لیگ کمک کند طی کردیم، در نتیجه نیز بهتر عمل کنیم.

چمنیان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی شاهد باشیم زیرا ذوب‌آهن بازیکنان باکیفیتی و تیم منسجمی دارد و تراکتور نیز از این لحاظ از تیم‌های خوب لیگ برتر است؛ برای یک بازی سخت آماده می‌شویم و فکر می‌کنم طرفداران از بازی لذت ببرند و 2 تیم نمایش خوبی داشته‌ باشند و تیمی که شایسته پیروزی بود، تواند به حقش برسد.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به حضور بازیکنان سال گذشته ذوب‌آهن در تراکتور گفت: فوتبال حرفه‌ای است و جابجا شدن بازیکنان طبیعی است، بازیکنانی که از ذوب‌آهن به تیم ما اضافه شدند اینقدر خوب هستند که در گذشته برای ذوب‌آهن با تمام وجود بازی کردند و الان برای تراکتور خوب بازی کنند؛ این یک فرصت است که آشنایی آن‌ها با این فضا به تیم ما کمک کند که نمایش بهتری داشته باشیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تراکتور بیان داشت: برای بازی فردا محروم نداریم اما اشکان دژاگه مصدوم است که بعید است به بازی برسد، سایر بازیکنان که آسیب جزئی داشتند در طول هفته زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و امیدوارم فردا با حداکثر پتانسیل تیم وارد زمین شویم؛ بازیکنان جوان و باانگیزه خوبی داریم که می‌توانند جایگزین باتجربه‌ها شوند.

چمنیان همچنین تصریح کرد: با حضور مسعود شجاعی فضای تیم برای کسب موفقیت بسیار بالا است و بازیکنان انگیزه خوبی دارند، امیدوارم بازی باکیفیت و جوانمردانه باشد و به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در پایان گفت: تیم‌های باقدمت مثل تراکتور، سپاهان و ذوب‌آهن هوادار زیادی دارند، فضای هواداری را ملی می‌دانیم که بااحترام است و امیدواریم شاهد حضور دوباره هواداران در ورزشگاه باشیم تا شور و هیجان به ورزشگاه بازگردد و از این غنیمت بزرگ برخوردار شویم.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول