اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

جزئیات توقیف شناور کره‌ جنوبی توسط نیروی دریایی سپاه

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه از توقیف یک فروند شناور کره جنوبی با نام تجاری هانکوک چیامی، به دلیل نقض پروتکل‌های زیست‌محیطی توسط دریادلان این نیرو ، صبح امروز و در خلیج فارس خبر داد.

جزئیات توقیف شناور کره‌ جنوبی توسط نیروی دریایی سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای با اعلام توقیف یک فروند شناور متعلق به کره جنوبی توسط دریادلان این نیرو در صبح امروز (دوشنبه ۱۵ دیماه ۹۹) در آبهای خلیج فارس آورده است: این  نفتکش که از مبدأ بندر الجبیل عربستان در خلیج فارس در حرکت بود، به دلیل نقض پیاپی قوانین زیست محیطی دریایی توسط ناوگروه ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.

این اطلاعیه افزوده است: این کشتی با پرچم کره جنوبی بنام  HANKUK CHEMI  حامل 7هزار و 200 تن مواد شیمیایی نفتی بوده است.

این اطلاعیه با بیان اینکه خدمه‌های این شناور نفتی از ملیت‌های کره جنوبی، اندونزی، ویتنام و میانمار هستند، خاطرنشان کرده است: این نفتکش پس از توقیف در لنگرگاه بندرعباس پهلو گرفت و پرونده آن برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی کشور خواهدشد.

در اطلاعیه روابط عمومی نیروی دریایی سپاه تصریح شده است‌: توقیف این شناور به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی و با حکم دادستانی استان هرمزگان در ساعت 10 صبح امروز  پانزدهم دی ماه انجام شد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول