اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقامات حزب‌الله درگذشت مجری سرشناس المنار را تسلیت گفتند

معاون دبیرکل حزب‌الله و رئیس شورای اجرای این جنبش ضمن تسلیت درگذشت مجری شناخته شده شبکه المنار، خدمات وی در پوشش اخبار مقاومت را ستودند.

مقامات حزب‌الله درگذشت مجری سرشناس المنار را تسلیت گفتند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه لبنانی «المنار» امروز (دوشنبه) از درگذشت «علی المسمار» از مجریان و خبرنگاران شناخته شده این شبکه پس از مبارزه طولانی مدت با بیماری خبر داد.

این شبکه به کار خوب و حرفه‌ای المسمار بویژه در پوشش جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ اشاره و اعلام کرد، وی بیش از دو دهه با مجاهدان مقاومت همراه بوده است.

بر اساس این گزارش، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان پیامی تسلیتی به همین مناسبت فرستاد و از نقش رسانه‌ای وی تقدیر کرد.  

«سیدهاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله نیز در پیام تسلیت خود نقش المسمار در شبکه المنار، رسانه مقاومت و مسیر طولانی رسانه‌ای وی را ستود.  

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم پیام تسلیتی صادر و اعلام کرد، فقدان علی المسمار خسارتی برای رسانه مقاومت، ملت فلسطین و مسأله فلسطین است.

برخی رسانه‌های لبنانی بیماری این مجری سرشناس را سرطان عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول