اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی به نیابت سردار دل‌ها در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی به نیابت سردار دل‌ها در شاهرود

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش با اشاره به تهیه و توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان شاهرود، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی به همت خیران و بسیج سازندگی تهیه شده و ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: این بسته‌ها شامل ماکارونی، رب، روغن مایع، حبوبات و سویا است که با شناسایی قرارگاه‌های جهادی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا به یاد سردار دل‌ها توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه هدف از این اقدام ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است، گفت: سردار دل‌ها عاشق خدمت به مردم بود و ما هم به نیابت از این سردار آسمانی تلاش کردیم تا با انجام این کار رهرو این شهید بزرگوار در سالگرد شهادتش باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول