اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

یک بازنشسته مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن شد

هیئت وزیران مجددا یک بازنشسته را به سمت مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.

یک بازنشسته مدیر عامل  سازمان ملی زمین و مسکن شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم معارفه احمد اصغری مهرآبادی به عنوان رئیس جدید سازمان ملی زمین و مسکن روز چهارشنبه مورخ 10 دی ماه سال جاری برگزار شد.

بر این اساس، اصغری مهرآبادی برای دومین بار در طول دوران خدمت خود به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد تا تجربه فعالیت در این مسئولیت همراه با 3 وزیر راه و شهرسازی را به کارنامه خود اضافه کند.

به گزارش فارس، احمد اصغری مهرآبادی دوران مسئولیت خود را در سال 58 و به عنوان ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نقده آغاز کرد و در طول 41 سال گذشته بدون هیچ وقفه‌ای در پست‌های متفاوتی دولتی مشغول به کار بوده است.

*10 پست متفاوت دولتی در طول 41 سال فعالیت

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مجری ویژه در طرح مسکن مهر، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، وزارت مسکن و شهرسازی، مدیر کل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استانداری استان آذربایجان شرقی، مدیر کل زمین شهری استان آذربایجان شرقی، مدیر کل زمین شهری استان آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان نقده تنها بخشی از مسئولیت‌های احمد اصغری مهرآبادی در طول 41 سال گذشته به حساب می‌آید.

نکته قابل توجه در انتصاب جدید وزارت راه و شهرسازی، مسئله بازنشسته بودن اصغری مهرآبادی است. این در حالی است که طبق قانون مصوب مجلس درباره ممنوعیت استفاده از بازنشستگان که در سال 97 اصلاح شد، به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه‌های اجرایی و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند، ممنوع می باشد.

به استناد نکات مذکور مشخص نیست، چرا هیئت وزیران مجددا تصمیم به انتصاب یک بازنشسته در سمت دولتی گرفته ‌است؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول