اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

وعده مدیرکل آموزش و پرورش محقق شد/ برگزاری شورای آموزش در یک روستای محروم

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری شورای آموزش در یک روستای دورافتاده، گفت: استاندار به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی از روستاهای مختلف منطقه دیناران به صورت میدانی بازدید کردند.

وعده مدیرکل آموزش و پرورش محقق شد/ برگزاری شورای آموزش در یک روستای محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرحناز قائدامینی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در منطقه محروم دیناران از توابع شهرستان اردل برگزار شد، در خصوص این جلسه گفت: امروز موفق شدیم شورای استانی آموزش و پرورش را به ریاست استاندار در روستای محروم بادره در شهرستان اردل برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: قبل از برگزاری این جلسه، استاندار به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی از روستاهای مختلف این منطقه بازدید کردند که به صورت میدانی و مستقیم با مشکلات منطقه آشنا شدند.

وی حل مشکلات معیشتی را موثر در ارتقا فاکتورهای آموزشی دانست و افزود: امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، مدیران کل اجرایی استان حضور داشتند و تصمیمات بسیار خوبی برای رفع محرومیت در این منطقه از جمله آبرسانی، برق‌کشی، جاده‌سازی و ... اتخاذ شد.

قائدامینی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم در بازدید بعدی که از منطقه خواهیم داشت، مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف برطرف شده باشد و مردم این منطقه هیچ دغدغه‌ای که مزاحم امر آموزش و پرورش شود نداشته باشند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول