اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تثبیت و ماندگاری دانشگاه فرزانگان سمنان پیگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مشکل کمبود آب و تثبیت،‌ تقویت و ماندگاری دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان سمنان از مطالبات جدی مردم این استان است که تقاضا داریم با تلاش دولت‌مردان پیگیری شود.

تثبیت و ماندگاری دانشگاه فرزانگان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند کسی که بیشتر به مردم خدمت کند، نزد خداوند از جایگاه بهتری برخوردار است و معیار و میزان خوب بودن و بهتر بودن، خدمت به مردم است.

وی افزود: همه ما، مدیران، مسؤولان، دولت و ملت باید دو درس مردمی بودن و فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه را از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیاموزیم تا در زندگی موفق بوده و به رستگاری برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: سمنان، استانی کویری و تشنه آب است و کمبود آب، یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم و مسؤولان این استان محسوب می‌شود.

شاهچراغی بیان کرد: دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان سمنان نیز چندین سال است که با پذیرش دانشجو در حال فعالیت است؛ اما نیمه‌کاره بوده و هرازگاهی حرف‌هایی ضد و نقیض در خصوص منحل شدن این دانشگاه به گوش می‌رسد که زیبنده و پسندیده نیست.

وی افزود: سلام ما را به رئیس جمهوری برسانید و ابلاغ بفرمائید که مشکل کمبود آب استان سمنان و همچنین تثبیت،‌ تقویت و ماندگاری دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان سمنان، از مطالبات جدی مردم است که تقاضا داریم، رسیدگی کند و امیدواریم با تلاش دولت‌مردان، این مشکلات برطرف شود.

محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری نیز در این دیدار اظهار کرد: از اینکه در خدمت شما، مسؤولان و مردم استان سمنان هستم، بسیار خرسندم و موارد مطرح‌شده ازجمله مشکل کمبود آب و دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان را به رئیس جمهوری انعکاس داده و پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول