اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

واکنش وزارت آموزش و پرورش به ماجرای کسر از حقوق فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای آمده است: دیوان محاسبات کشور نقشی در صدور احکام و کسر حقوق فرهنگیان ندارد بلکه با نظر مساعد رئیس کل دیوان محاسبات، مقرر شده راه‌های کمک و مساعدت به آن‌دسته از همکاران مشمول رأی، بررسی و ارائه شود.

واکنش وزارت آموزش و پرورش به ماجرای کسر از حقوق فرهنگیان

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، وزارت آموزش و پرورش در پی انتشار اخباری مبنی بر کسر حقوق فرهنگیان اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار بعضی از اخبار مبنی بر کسر حقوق فرهنگیان توسط دیوان محاسبات کشور به استحضار می‌رساند شانزدهمین نشست گفت‌وگوی هفته با حضور مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور و همکاران‌شان و تمام رؤسا و مدیران آموزش و پرورش برگزار شد، این نشست سرشار از هماهنگی و همدلی، منجر به تشکیل کارگروهی شد تا با نظر مساعد در خصوص نحوه اجرای احکام صادره از سوی دیوان عدالت اداری در مورد تعدادی از فرهنگیان در سال‌های گذشته، تدابیر مقتضی اتخاذ شود.

لذا به استحضار همکاران گرانقدر می‌رساند دیوان محاسبات کشور، نقشی در صدور احکام و کسر حقوق فرهنگیان نداشته، بلکه با نظر مساعد رئیس کل دیوان محاسبات، مقرر شده راه‌های کمک و مساعدت به آن‌دسته از همکاران مشمول رأی بررسی و ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول