اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

امیر قطر در اجلاس شورای همکاری خلیج فارس شرکت خواهد کرد

دیوان امیری قطر اعلام کرد که امیر این کشور در صدر هیأتی بلندپایه فردا عازم عربستان سعودی خواهد شد و در نشست شورای همکاری خلیج فارس شرکت خواهد کرد.

امیر قطر در اجلاس شورای همکاری خلیج فارس شرکت خواهد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری شامگاه امروز (دوشنبه)، گزارش دادند که «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در نشست شورای همکاری خلیج فارس شرکت خواهد کرد.

شبکه «الجزیره» به نقل از دیوان امیری قطر گزارش داد که امیر این کشور در صدر هیأتی بلندپایه فردا در نشست شورای همکاری خلیج فارس در عربستان سعودی شرکت خواهد کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت لحظاتی پیش اعلام کرد: «توافق شده است که حریم هوایی، زمینی و دریایی میان عربستان سعودی و قطر از امشب بازگشایی شود».

این در حالی است که «هیثم بن طارق» سلطان عمان و ‌«حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین فردا در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس شرکت نخواهند کرد.

خبرگزاری رسمی بحرین در این خصوص گزارش داد که «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولی‌عهد این کشور به نیابت از شاه در اجلاس شورای همکاری حضور پیدا خواهد کرد.

در عین حال، خبرگزاری رسمی عمان نیز گزارش داد که «فهد بن محمود آل سعید» معاون نخست‌وزیر این کشور به نیابت از «هیثم بن طارق» سلطان عمان در اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس که قرار است فردا در عربستان سعودی برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول