اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سالاری سکاندار جودو قم شد

قهرمان خوشنام و با سابقه جودو قم، ایران، آسیا و جهان با رای اعتمادی اعضای مجمع انتخابات هیات جودو استان قم برای چهار سال سکان‌دار این هیات ورزشی شد.

سالاری سکاندار جودو قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسن سالاری یکی از چهره‌های سرشناس جودو کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی است که از اوایل دهه 1380 به شکل تخصصی در بخش کاتای این رشته ورزشی پرمدال فعالیت می‌کند و عناوین و افتخارات زیادی را در کارنامه دارد.

محمدحسن سالاری به همراه دوست صمیمی خود یعنی محمدرضا صحرایی یک زوج موفق در کاتا جودو ایران به شمار می‌روند، کسانی که علاوه بر کسب مدال از میادین داخلی و برون‌مرزی، حالا مربیان برجسته‌ای در این رشته هستند و شاگردان زیادی توسط آنها به سطح اول کاتای کشور معرفی شده‌اند.

پس از پایان دوره چهار ساله ریاست مجید متقی در هیات جودو استان قم، سالاری در مهلت ثبت‌نام کاندیداهای ریاست این هیات به صحنه آمد و با ثبت‌نام در امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آمادگی خود را رای تجربه یک مسوولیت جدید به منظور رشد و توسعه جودو قم نشان داد.

با حضور سالاری در انتخابات هیات جودو استان قم، شخص دیگری برای رقابت با وی به میدان نیامد و از آنجا که سالاری به لحاظ شخصیتی نیز فرد مورد علاقه خانواده جودو محسوب می‌شود، گویا جودویی‌ها برای انتخاب وی به عنوان رئیس جدید هیات جودو استان قم اتفاق نظر داشتند.

از قضا همین موضوع محقق شد و در مجمعی که با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضاء در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان شکل گرفت، محمدحسن سالاری با کسب ۱۴ رای از مجموع 15 رای مجمع انتخاباتی هیات جودو استان قم، برای مدت چهار سال تا 1403 سکاندار جدید این هیات ورزشی مدال‌آور و پرمخاطب شد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول