اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

موج همدلی به خانه زندانیان رسید/آزادی 52 زندانی غیرعمد در البرز

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: انجمن‌های حمایت از زندانیان، مرکز نیکوکاری ‏شهدای زندان‌‍ بدهی یک میلیارد تومانی ۵۲ زندانی را به نیت اهدای ثواب آن به روح سردار شهید حاج قاسم ‏سلیمانی پرداخت کردند.

موج همدلی به خانه زندانیان رسید/آزادی 52 زندانی غیرعمد در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل جمیاری، مدیرکل امور زندان‍‌‌های استان البرز، شامگاه دوشنبه در برنامه ای تحت عنوان «مکتب حاج قاسم سلیمانی» که  با حضور مسؤولان قضایی در ندامتگاه فردیس برگزار شد،گفت: این سری از برنامه‌ها که با یاد شهید سرافراز سردار، سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود از ۲۸ ‏آذرماه سال جاری در زندان های استان با هدف کمک به آزادی زندانیان آغاز شده و  تا ۲۸ دی ماه مصادف با شهادت بانوی۲ عالم حضرت فاطمه زهرا  (س ) ادامه دارد.

مدیرکل زندان‌های استان البرز بیان کرد: در راستای این امر خداپسندانه خیرین، ستاد دیه، انجمن‌های حمایت از زندانیان، مرکز نیکوکاری ‏شهدای زندان‌‍ها بدهی یک میلیارد تومانی  ۵۲ زندانی را به نیت اهدای ثواب آن به روح سردار شهید حاج قاسم ‏سلیمانی پرداخت کردند.

جمیاری در خصوص برنامه های اجرا شده در مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: کمیته برگزاری مکتب ‏حاج قاسم اواسط آذر ماه سال جاری در اداره کل زندان های استان تشکیل جلسه داد و تمام مصوباتش را به یاری خداوند و تاسی از نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی توانستیم به خوبی اجرا نماییم.

وی اظهار کرد: خرید ۶۳ گوشی ‏هوشمند برای فرزندان دانش آموز زندانیان نیازمند و جا مانده از تحصیل در ایام کرونا و توزیع ۱۴ سرویس جهیزیه بین زوج‌های نیازمند خانواده زندانیان با همکاری کمیته امداد ‏امام (ره) و انجمن‌های حمایت از زندانیان استان البرز از جمله اقدامات است.

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: بازدید و سرکشی از ۱۴ خانواده زندانی نیازمند و ‏اهدا سبد معیشتی به آنها  و اجرای  برنامه های فرهنگی و تربیتی متنوع مانند رونمایی و اجرای سرود «سفر به خیر ‏سردار» در زندان‌های استان، بیش از ۶۳ ختم قرآن و بیش از ۸۰۰ هزار صلوات و اهداء ‏ثواب آن به روح ملکوتی شهید سلیمانی  از دیگر برنامه‌ها بوده است.

جمیاری افزود: توزیع دفترچه هایی شبیه به شناسنامه سردار سلیمانی با ‏موضوع زندگینامه آن شهید و امضای پیمان نامه انتهایی دفترچه توسط مددجویان، سربازان وظیفه و ‏همکاران، برگزاری برنامه‌های عصر شعر و خاطره، تجسمی و تقدیر از هنرمندان برتر هر رشته از جمله ‏برنامه‌های اجرا شده در این مکتب بود. ‏

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول