اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| بدقولی‌های راه و شهرسازی برای اتمام بیمارستان مهدی‌شهر!

بدقولی‌های اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان برای اتمام بیمارستان مهدی‌شهر که مجری ساخت آن است، همچنان ادامه دارد.

فارس من| بدقولی‌های راه و شهرسازی برای اتمام بیمارستان مهدی‌شهر!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی را با عنوان «چرا مهدی‌شهر بیمارستان ندارد؟» مطرح کرده‌اند.

در این متن می‌خوانیم: «آیا جالب نیست که یک شهرستان چند هزار نفری یک بیمارستان کامل ندارد و از حداقل‌ترین امکانات برخوردار نیست. فقط یک بیمارستان در شهرستان مهدی‌شهر وجود دارد»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان موضوع را با مسؤولان در میان گذاشته است.

زهرا مهدیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مسؤولیت ساخت بیمارستان مهدی‌شهر با اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان و مسؤولیت تجهیز آن با دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

او گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان قول داده بود بیمارستان را تا دی‌ماه به دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحویل دهد که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: این دانشگاه خرید تجهیزات بیمارستان مهدی‌شهر را از ماه‌ها قبل آغاز کرده است و به‌محض تحویل بیمارستان به این دانشگاه، تجهیز آن آغاز می‌شود.

چندی پیش نیز در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مقرر شده بود تا طبق تعهد مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تا پایان آذرماه نسبت به رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدی‌شهر اقدام شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول