اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مسی: باعث افتخارم است 750 بار پیراهن بارسا را پوشیده‌ام

لئو مسی در مصاحبه با اسپورت از افتخار رکوردزنی برای بارسلونا صحبت کرد.

مسی: باعث افتخارم است 750 بار پیراهن بارسا را پوشیده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس، لئو مسی در دیدار یکشنبه شب مقابل هوئسکا توانست هفتصد و پنجاهمین بازی خود برای بارسلونا را به ثبت رساند.

او در لالیگا تاکنون 500 بار پیراهن بارسلونا را پوشیده و برای اینکه بتواند رکورد بیشترین بازی برای این باشگاه را به ثبت رساند تنها به 5 بازی احتیاج دارد.

ژاوی با 505 بازی در لالیگا در بارسلونا بیشترین تعداد را به ثبت رسانده و مسی می‌تواند در اوایل ماه آینده این رکورد را بکشند و بتواند به بیشترین بازی در تاریخ باشگاه دست یابد. البته در مجموع مسی 17 بازی در تمامی مسابقات از ژاوی کمتر است که به نظر می‌تواند در این فصل و پیش از آنکه بخواهد بارسا را ترک کند،‌ به این آمار دست یابد.

مسی در مصاحبه با اسپورت پس از 750 بازی برای بارسلونا گفت: باعث افتخارم است که به این تعداد بازی با پوشیدن پیراهن بارسا رسیده‌ام.

او در 750 مسابقه برای آبی‌اناری‌ها 524 بار پیروز شده و 88 بار شکست خورده است. مسی 644 گل به ثمر رسانده و توانسته بیشترین تعداد گل در یک باشگاه را به نمایش گذارد.

این صحبت مسی در حالی منتشر شده است که وضعیت آینده او مشخص نیست. فوق ستاره آرژانتینی هنوز اعلام نکرده که در این باشگاه می‌ماند یا می‌خواهد در تابستان آینده راهی تیمی دیگر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول