اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تحویل موقت بیمارستان بازسازی‌شده اسلام‌آباد غرب/ علوم پزشکی: بیمارستان آماده پذیرش بیمار شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از تحویل موقت بیمارستان اسلام‌آباد غرب خبر داد و گفت: بیمارستان مقاوم‌سازی شده اسلام‌آباد غرب باید بدون فوت وقت و سریعا تجهیز شده و برای پذیرش بیمار آماده‌سازی شود.

تحویل موقت بیمارستان بازسازی‌شده اسلام‌آباد غرب/ علوم پزشکی: بیمارستان آماده پذیرش بیمار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در نشست پایش پروژه‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تحویل موقت بیمارستان مقاوم‌سازی شده اسلام آباد غرب خبر داد و اظهار داشت: بیمارستان مقاوم‌سازی شده اسلام‌آباد غرب باید سریعا تجهیز شده و برای پذیرش بیمار آماده‌سازی شود.

وی در این جلسه حمیدرضا اختری را به عنوان مسئول راه‌اندازی بیمارستان اسلام آباد غرب منصوب کرد و افزود: اختری به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور اجرایی در کارنامه خود سابقه راه‌اندازی بیمارستان‌های شهدای سرپل‌ذهاب، امام خمینی (ره)  اسلام آباد غرب، قدس پاوه و دکتر معاون صحنه را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تیم‌های تجهیزاتی، پشتیبانی، درمانی و نیروی انسانی تحت مدیریت نماینده ویژه اینجانب بدون فوت وقت و به عنوان اولویت اول دانشگاه تشکیل‌ شده و بیمارستان را آماده پذیرش بیمار کنند.

احمدی مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز، گفت: بازبینی تمام طبقات و بخش‌های بیمارستانی صورت گرفته و نواقص اعلام شده به طور کلی مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: فاز دو بیمارستان اسلام آباد پس از بازسازی و مقاوم‌سازی تاییدیه مرکز تحقیقات زلزله را کسب کرده و در حال حاضر با تحویل موقت بیمارستان، موردی مانع بهره‌برداری نیست.

شیرزادی، مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با بیان اینکه تیم تجهیز بیمارستان اسلام‌آباد با عزم جدی در حال آماده‌سازی بیمارستان است، اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر بعمل آمده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، حواله تجهیزات پزشکی فاز جدید بیمارستان اسلام آباد به شکل کاملا مطلوب و کم نظیری اخذ و قسمت عمده این تجهیزات تحویل شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص  دستگاه‌های MRI و سی.تی.اسکن دوم مرکز، با عنایت به عقد قرارداد و پرداخت وجوه این کالاها، در آینده نزدیک شاهد تغییر چهره بیمارستان در حوزه تشخیصی تصویربرداری خواهیم بود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول