اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 272 هزار مرسوله پستی در گچساران جابه جا شد

رئیس اداره پست گچساران با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا جابه جایی مرسولات پیستی افزایش چشمگیری داشته است، گفت: در 9ماهه امسال 272 هزارو 666 مرسوله پستی درشهرستان جابه جا شد.

بیش از 272 هزار مرسوله پستی در گچساران جابه جا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ایمان حضرتی نژاد اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مرسولات وارده به شهرستان گچساران افزایش چشمگیری داشته است.

 وی با بیان اینکه  مرسولات پستی وارده در این شهرستان نسبت به سال گذشته  افزایش داشته است، عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان فصل پاییز ۱۹۲ هزار و ۶۲۵ فقره ترافیک وارده مرسولات پستی در گچساران جابه جا شده است.

 رئیس اداره پست گچساران  ابراز کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد 122هزار و450 فقره ترافیک وارده در این شهرستان ثبت شده بود.

حضرتی در ادامه به ارسال  مرسوله صادره از گچساران اشاره و بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان فصل پاییز هم تعداد70 هزار مرسوله صادره از گچساران ثبت شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که در مدت مشابه سال 62 هزار و 700 مرسوله از گچساران صادر شده است.

رئیس اداره پست گچساران اذعان کرد: با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن  شهروندان گچسارانی برای تهیه بسیاری از کالاهای مورد نیاز خود به جای حضور در بازار خرید اینترنتی انجام داده اند.

وی در ادامه از افزایش چشمگیر خریدهای اینترنتی در گچساران خبر داد و گفت: تا پایان آذر ماه امسال10هزار مرسوله پستی خریدهای اینترنتی در این شهرستان به متقاضیان تحویل داده شد در حالی که مجموع خریدهای اینترنتی سال گذشته ۶ هزار و۸۰۰ مورد بوده است.

این مسوول ادامه داد: همچنین  امسال ۴۱ مرسوله پستی از این شهرستان به کشورهای خارجی پست شد.

حضرتی با اشاره به اینکه 29 نفر نیروی در شرکت پست این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که پنج نفر از آنان برای ارسال مرسوله های پستی مناطق روستایی فعالیت می کنند، افزود: : تمامی مرسولات پستی وارده و صادره این شهرستان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.

این مسوول خاطرنشان کرد:  اخطاریه بانک‌های شهرستان، توزیع گذرنامه، گواهی‌نامه، کارت سوخت، ملی، شناسنامه همچنین اخطاریه‌های دیوان عدالت اداری توسط نامه‌رسانان اداره پست صورت گرفته است.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول