اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خیرین به کمک تأمین اکسیژن بیماران کرونایی آمدند/ اهدای ۷۵ کپسول

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی سه ماه گذشته ۷۵ کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی با متعلقات آن به ارزش دو میلیارد ریال توسط خیرین به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر اهدا شد.

خیرین به کمک تأمین اکسیژن بیماران کرونایی آمدند/ اهدای ۷۵ کپسول

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی ظهر امروز در حاشیه رونمایی از اقلام اهدایی خیرین اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در ایام شیوع کرونا در جمعیت هلال احمر اجرا شد کمپین« نفس هدیه کنیم» و تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی است.

 تأمین اکسیژن بیماران کرونایی توسط خیرین

وی افزود: در طول سه ماه گذشته ۷۵ کپسول اکسیژن به ارزش دو میلیارد ریال با متعلقات آن توسط خیرین اهدا شد و در بانک امانات جمعیت هلال احمر قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۱۴ بانک امانات جمعیت هلال احمر در خراسان‌جنوبی فعال است و ۳۳۸ کالا و تجهیزات پزشکی در آن قرار دارد، اضافه کرد: این کالاها شامل ۱۸ قلم از انواع تجهیزات پزشکی می‌باشد.

رضایی با اشاره به اینکه ۴۰ کپسول از این  ۷۵ کپسول طی هفته جاری به این بانک‌ها اهدا شده است، اضافه کرد: بیماران کرونایی می‌توانند با مراجعه به این بانک‌ها به صورت رایگان این کپسول‌ها را دریافت و برای مدت مورد نیاز از آن استفاده کنند.

وی عنوان داشت: با این اقدام سه اتفاق کمک به اقتصاد خانواده‌های بیماران، کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر درمان و کمک به بیماران در راستای عدم مراجعه به بیمارستان‌ها و بهبود شرایط روحی رخ می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از خیرین و شهروندان عزیز درخواست می‌کنم همچنان در راستای تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی کمک‌های خود را داشته باشند.

رضایی موجودی فعلی کپسول‌های اکسیژن بانک امانات جمعیت هلال احمر را ۱۲۳ کپسول اعلام کرد و عنوان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰۰ بیمار از این کپسول‌ها استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول