اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

کمک به اقتصاد کشور بدون قید و بندهای سیاسی/لزوم حذف موانع بازدارنده برای جهش تولید

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: شرایط کشور امروز به گونه‌ای است که باید تمام نیروهای اقتصادی کشور بدون قید و بند و فارغ از گرایش‌های سیاسی، متحد شوند و برای کمک به اقتصاد کشور وارد میدان شوند.

کمک به اقتصاد کشور بدون قید و بندهای سیاسی/لزوم حذف موانع بازدارنده برای جهش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس علی فاضلی در  نشست تحلیل وضعیت اقتصاد کشور، گفت:  حضور و نقش آفرینی فعالان اقتصادی و استفاده از نظر و مشاوره‌های آنها  در سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری‌ها  بسیار حائز اهمیت است. 

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه تمام نیروهای اقتصادی کشور باید وارد میدان شوند، افزود:  امروز شرایط اقتصاد کشور به گونه‌ای است که  تمام نیروهای اقتصادی کشور بدون قید و بند  و فارغ از گرایش‌های سیاسی باید  متحد شوند و برای کمک به اقتصاد کشور اقدام کنند. 

رئیس ائتلاف بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی، بیان داشت: سه میلیون بنگاه  موجود در کشور ظرفیت بالایی برای اقتصاد کشور  است و بیش از یک چهارم بنگاه‌های کشور را واحدهای صنعتی و صنوف تولیدی تشکیل می دهند که در صورت رفع موانع و حذف قوانین موازی و متعدد بازدارنده می توانند منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق و جهش تولید را اجرایی کنند.
رئیس سابق اتاق اصناف ایران گفت:   تولید کنندگان، صنعت گران و نخبگان جوان کشور اثبات کرده اند که می توانند کشور را از واردات بسیاری محصولات بی نیاز کنند و از فشار تحریم ها فرصت بسازند. 

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف تهران بیان داشت: اگرچه  نمی توان برخی مشکلات که تحریم های خصمانه بر کشور تحمیل کرده است را انکار کرد اما  باید بپذیریم که تحریم فرصتی بوجود آورد تا بسیاری ازظرفیت‌های داخلی شکوفا شود و صنعت کشورمان به خودباوری برسد و  محصولاتی تولید کند که سال ها برای تأمین آنها به واردات وابسته بودیم.

این نشست با حضور غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی از نخبگان اقتصادی کشور  برگزار شد. 
انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول