اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اعلام نامزدهای بخش «برنامه تلویزیونی» یازدهمین جشنواره عمار

دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نامزدهای کسب جایزه در بخش مسابقه «برنامه تلویزیونی» را اعلام کرد. برگزیدگان این بخش، امشب در ویژه‌برنامه تلویزیونی جشنواره، معرفی و تقدیر می‌شوند.

اعلام نامزدهای بخش «برنامه تلویزیونی» یازدهمین جشنواره عمار

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نامزدهای کسب جایزه در بخش مسابقه «برنامه تلویزیونی» را اعلام کرد. برگزیدگان این بخش، امشب در ویژه‌برنامه تلویزیونی جشنواره، معرفی و تقدیر می‌شوند.

بنابرین گزارش، هیئت داوران این بخش متشکل از خانم فریده فرخی نژاد و آقایان رضا زاده‌محمدی و محمدعلی صائب در بخش «برنامه تلویزیونی ترکیبی»، آثار «قرن 14» به تهیه‌کنندگی علیرضا خوشکام، «مهمات» به تهیه‌کنندگی سیداحمد موسویان، «ملت شهر» به تهیه‌کنندگی مجتبی احسانی، «رخداد» به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و ناصر آراسته، «ملازمان حرم» به تهیه‌کنندگی محسن اردستانی رستمی، «کی میاد ستاره چینی» به تهیه‌کنندگی آزاده رجبی، «پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و «سرچشمه» به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی کردند.

همچنین داوران در بخش‌ «تلویزیون اینترنتی»، آثار «کارآگاه شهر»(قسمت ساخت و باخت) به تهیه‌کنندگی هادی ذالکی، «دی بی سی فارسی» به تهیه‌کنندگی رضا حاتمی‌وفا، «نصر تی وی» ( قسمت از ایروان تا بهشت) به تهیه‌کنندگی محسن اردستانی رستمی، «شهرداد»(مجموعه بانک خوب) به تهیه‌کنندگی میلاد گودرزی، «شهرآرا» (مجموعه سیستان‌وبلوچستان) به تهیه‌کنندگی حامد هادیان، «گروه طه»(واردات) به تهیه‌کنندگی هادی پرتوی‌نیا و «اخبار مدرسه‌» به تهیه کنندگی ایمان قنبری نیز به عنوان اثر نامزد در بخش «قاب اول» تلویزیون اینترنتی را آثار نامزد کسب جایزه در این بخش جشنواره اعلام کردند. 

بنابرین گزارش در بخش «کلیپ، آیتم و موشن گرافیک» نیز آثار «از کوخ تا کاخ» به تهیه‌کنندگی امیرعباس کنعانی، مستند «طنز دی بی سی فارسی» به تهیه‌کنندگی مصطفی صاحبی، «دیپلماسی ورزشی» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا غلام‌زاده، «ماجرای ناباروری» به تهیه‌کنندگی علی کوثری، «موشن گرافیک سند۲۰۳۰» به تهیه‌کنندگی امیر اسماعیلی، «تربت»(بچه بسیجی آرپی جی زن) به تهیه‌کنندگی مصطفی موسی پسندی، «من قالیچه سلیمانم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا امامقلی و «نای نفس» به تهیه‌کنندگی حامد سلطانی به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شدند.

همچنین داوران جشنواره در بخش «گزارش خبری» آثار «بدهی‌های تمام نشدنی» به تهیه‌کنندگی صابر چهری، «دست‌های پینه بسته» به تهیه‌کنندگی کاظم دهقانی اشکذری، «روستای بلاتکلیف» به تهیه‌کنندگی طاهره رئیس جعفری مطلق، «تحقیقی فراتر از عسل» به تهیه‌کنندگی پریسا پانیاز و «کوی آسمانی» به تهیه‌کنندگی شیما کرمیانی را کاندیداهای کسب جایزه عنوان کردند.

 با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت ۲۴ ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

ویژه برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره عمار نیز در ایام برگزاری آن، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول