اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۳۵۵ سارق در غرب استان تهران/ ۱۲۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳۵۵ سارق و مال‌خر در اجرای طرح ضربت ۲ در شهرستان‌های غرب استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد.

دستگیری ۳۵۵ سارق در غرب استان تهران/ ۱۲۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی «ضربت ۲» با هدف مبارزه با سارقان جرائم خشن، مال‌خران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۰۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

کشف ۶۰۸ فقره انواع جرائم سرقت

وی با اشاره به دستگیری ۲۳ نفر در خصوص قاچاق سوخت توسط مأموران پلیس آگاهی، گفت: مأموران پلیس در اجرای این طرح ۱۴ دستگاه کامیون دارای جاساز سوخت قاچاق را توقیف کرده و ۱۲۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۲۰۰ حکم قضائی، ۳۵۵ سارق و مال‌خر دستگیر شدند، ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح ۶۰۸ فقره انواع جرائم سرقت کشف شد.

دستگیری ۹ قاتل در طرح ضربت ۲

سردار ظهیری با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۳۰ باند بزرگ سرقت و جرائم خشن منهدم شدند، بیان کرد: در طول اجرای این طرح ۵ فقره قتل فجیع کشف و ۹ نفر قاتل نیز دستگیر شدند.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای طرح عملیاتی «ضربت ۲» در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های غرب استان تهران از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن درخواست از شهروندان برای اطلاع‌رسانی موارد مشکوک به شماره تلفن ۱۱۰ پلیس، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمام متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرائم آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول