اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ساخت 500 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در مازندران

قائم مقام موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج گفت: 500 واحد مسکونی در نظر گرفته شده در نقاط مختلف استان مازندران واقع شده است و ظرف مدت 1 سال آماده سکونت خواهد شد.

ساخت 500 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در مازندران

آرش مصطفی پور، قائم مقام موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در بیان جزئیات کلنگ‌زنی ساخت 500 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در استان مازندران توسط بسیج گفت: خداوند را شاکریم که بسیج به عنوان بازوی موثر ملی در حوزه عمران اجتماعی و خدمت رسانی به جامعه محرومان این‌بار در هم افزایی با سازمان بهزیستی در بخش مسکن برای مددجویان استان مازندران نقش آفرینی کرد.

قائم مقام موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در تشریح جزئیات این پروژه گفت: 500 واحد مسکونی در نظر گرفته شده در نقاط مختلف استان مازندران واقع شده است و ظرف مدت 1 سال آماده سکونت خواهد شد، همچنین متوسط متراژ این خانه‌ها بین 60 تا 85 متر است.

*یک تیر و دو نشان بسیج با ساخت مسکن برای محرومان

وی با اشاره به این نکته که در روند ساخت این واحدهای مسکونی از پیمانکاران بومی استفاده می‌شود، افزود: بر اساس شاخص‌های اقتصاد کلان ساخت هر 100 متر مربع واحد مسکونی در یک سال، 2.5 شغل مستقیم و غیر مستقیم را به وجود می‌آورد، در همین راستا، ساخت این پروژه در طول 1 سال برای نزدیک به 900 نفر از مردم منطقه اشتغال به وجود می‌آورد.

مصطفی‌پور، در بیان تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین بسیج و وزارت راه و شهرسازی گفت: حل مشکل مسکن محرومان یکی از اولویت‌های بسیج است و ما تلاش می‌کنیم از کلیه ظرفیتهای این نهاد مردمی در راستای صاحب‌خانه کردن محرومان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول