اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سفر مدیران کل اوقاف و میراث فرهنگی به الموت‌غربی با هدف آبادانی بقاع‌متبرکه

صبح امروز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین و مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین با هدف آبادانی بقاع‌متبرکه و مناطق تاریخی به منطقهٔ الموت‌غربی سفر کردند.

سفر مدیران کل اوقاف و میراث فرهنگی به الموت‌غربی با هدف آبادانی بقاع‌متبرکه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین و مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین با هدف آبادانی بقاع‌متبرکه و مناطق تاریخی از منطقهٔ الموت‌غربی بازدید کردند. علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین در این بازدید اظهار کرد: پس از سفر به آوج و تاکستان و بوئین‌زهرا و بازدید از بقاع‌متبرکه و مناطق تاریخی آن‌ها، این سومین بازدید مشترکی است که به‌همراه مدیرکل اوقاف از بقاع‌متبرکهٔ استان قزوین در منطقهٔ الموت‌غربی داریم. وی افزود: امیدواریم بتوانیم همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترکی در زمینهٔ آبادانی بقاع‌متبرکه و اماکن تاریخی این منطقه انجام دهیم.

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریهٔ استان قزوین نیز در این بازدید عنوان کرد: در این سفر از امامزاده اسماعیل میلک، امامزاده هارون، امامزاده شاه‌رشید، امامزاده یحیی در منطقهٔ الموت، امامزاده علی‌اکبر یارود و امامزاده محسن و قاسم واقع در حسن‌آباد الموت بازدید شد. این مسؤول ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کنار همکاران اداره‌کل میراث فرهنگی، اتفاقات خوبی را برای احیای اماکن مذهبی و بقاع متبرکهٔ این مناطق انجام دهیم. مجیدی عنوان کرد: لازم است اهالی محترم و مجاوران بقاع متبرکه نیز همت کرده تا با همکاری آن‌ها بتوان گام‌های مؤثری در راستای آبادانی بقاع و مناطق تاریخی انجام داد. وی در پایان بیان کرد: این زرارهٔ اهل بیت(ع) هستند که بهانهٔ جمع شدن محبان اهل‌بیت(ع) به گرد بقاع متبرکه و حتی شکل‌گیری روستاها در جوار این بقاع متبرکه شده‌اند، بنابراین وظیفهٔ ما این است همت کنیم تا بتوانیم خدمت‌گزاران خوبی برای اماکن مقدس باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول