اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خواب زمستانی سایت وزارت ارشاد/ صفحه‌ای که طی50 روز اخیر به‌روز نشده است

ظاهرا این روزها وزارت ارشاد وقتی برای به‌روزرسانی سایت خود هم ندارد و بعد از 50 روز از انتخاب مدیر جدید خود، هنوز در سایت اسم مدیر قبلی و جدید را به‌روزرسانی نکرده است.

خواب زمستانی سایت وزارت ارشاد/ صفحه‌ای که طی50 روز اخیر به‌روز نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این روزها برخی سایت‌ها و پایگاه‌های اطلا‌ع‌سانی وزارت‌خانه‌ها و حتی ادارات دولتی در خواب سنگین زمستانی هستند.

27 آبان‌ماه پس از استعفای فاطمه کرباسی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدربیع احمدخانی» را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب کرد.

در حالی که از انتصاب مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد ارشاد اسلامی استان زنجان بیش از 50 روز می‌گذرد، هنوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به به‌روزرسانی صفحه خود نکرده و همچنان مدیر کل سابق را به عنوان مدیر کل استان در صفحه خود معرفی می‌کند.

به نظر می‌رسد خواب زمستانی نه تنها وزارت فرهنگ و ارشاد بلکه اداره کل ارشاد استان زنجان هم آنقدر سنگین است که در این مدت حتی یک بار هم به این صفحه مراجعه نکرده‌اند تا مدیران تهران را از این غفلت آگاه کنند.

به نظر می‌رسد وزارتخانه‌ای که خود به دلیل به‌روزرسانی نشدن پایگاه‌های خبری و نشریات اقدام به اجرای ماده 16 می‌کند باید یک نفر هم پیدا شود تا این وزارتخانه را مشمول ماده 16 کند.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول