اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیگیری فارس نتیجه داد/ افتتاح پلیس+۱۰ شهید صیاد شیرازی در گیلاوند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از افتتاح دفتر پلیس +۱۰ در شهرستان دماوند خبر داد.

پیگیری فارس نتیجه داد/ افتتاح پلیس+۱۰ شهید صیاد شیرازی در گیلاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر امروز در مراسم افتتاح پلیس +۱۰ شهید صیاد شیرازی گیلاوند ضمن تأکید بر اهمیت موضوع خدمت به مردم و ضرورت ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، به ویژه در شرایط کنونی، اظهار کرد : ایجاد دفتر خدمات الکترونیک پلیس در شهرستان دماوند یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان است.

وی گفت: پیش از این ساکنان شهرستان دماوند مشکلات زیادی در دسترسی به خدمات الکترونیکی داشتند و مجبور بودند برای مراجعه به این دفاتر کیلومترها راه طی کنند، لذا خلاء به وجود آمده مرتفع شده و شهروندان اکنون می‌توانند برای دریافت خدمات الکترونیکی به دفتر گیلاوند، مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان ادامه داد: با توجه به لغو مجوز دفتر قبلی حوزه گیلاوند شهرستان دماوند، با پیگیری‌های به عمل آمده پس از انجام فراخوان و جانمایی و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم با حول و قوه الهی دفتر جدید التأسیس شهید صیاد شیرازی گیلاوند با مدیریت عزیز محمد ملایری نوریجانی با هدف پاسخگویی به یکی از مهم‌ترین نیازهای شهروندان در آن منطقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش فارس، مردم شهرستان دماوند بارها بابت نبود پلیس+۱۰ اعتراض و نارضایتی داشتند که در گزارشی با عنوان (دماوند دفتر پلیس+۱۰ ندارد/ طی مسافت ۲۰ کیلومتری برای دریافت خدمات الکترونیک پلیس) به این موضوع پرداختیم و با پیگیری‌های انجام گرفته امروز این مشکل با افتتاح پلیس +۱۰ شهید صیاد شیرازی گیلاوند حل شد.

در مراسم افتتاح پلیس +۱۰ شهید صیاد شیرازی گیلاوند سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند و سرهنگ یعقوب زنگنه معاون فاوای استان حضور و سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه شرق استان تهران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول