اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نظارت بر عملکرد هیأت‌های ورزشی کرمانشاه بر عهده مجمع انتخاباتی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ازتمامی هیأت‌های ورزشی خواست، که تمامی مجامع سالانه را به صورت منظم برگزار کرده و عملکرد هیأت‌های ورزشی را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

نظارت بر عملکرد هیأت‌های ورزشی کرمانشاه بر عهده مجمع انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صابر رحیمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص  انتخابات مجمع هیأت فوتبال استان کرمانشاه که در آن و علی محبی زنگنه برای پنجمین دوره به عنوان رئیس این هیأت ابقا شد، اظهار داشت: بنده به وضعیت فوتبال در استان کرمانشاه انتقاد دارم اما به رای مجمع احترام می‌گذارم و امیدوارم این هیأت با برطرف کردن مشکلات و انتقادات وارد بر آن بتواند در رشد و توسعه فوتبال استان موفق باشد

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های بسیار مناسبی در زمینه فوتبال تهیه و احداث شده است و با بهره‌گیری از این زیرساخت‌ها که بخشی از آن توسط خیرین تهیه شده است می‌تواند اسباب رشد و توسعه فوتبال را بیش از پیش فراهم کرد.

رحیمی ادامه داد: در خصوص بازاریابی و اقتصاد در ورزش صحبت‌های بسیار خوبی از طرف برخی از کاندیدا اعلام شد و واقعا یک نقد درست بر هیأت فوتبال این است که چرا از شهرستان‌های تابع استان برای حضور در مسابقات و لیگ هزینه اخذ می‌شود؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با پیشنهاد به هیأت فوتبال استان، خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال استان می‌تواند با بهره‌گیری از توان اقتصادی و ظرفیت‌های بازاریابی زمینه حمایت از برگزاری مسابقات را فراهم کرده و ما نیز به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان تمام حمایت خود را به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: همانگونه که در تمامی مجامع گفته‌ام، هیچ رئیس هیأتی نباید مطمئن باشد که چهار سال قطعا رئیس هیأت باقی می‌ماند چرا که یک هفته پس از این انتخابات مجمع هیأت می‌تواند زمینه نقد از فوتبال را فراهم کرده و رئیس هر هیأت را به چالش کشیده و کاملا قانونی برطرف کند.

رحیمی یادآور شد: این مهم به معنی نظارت مستمر اعضای مجمع بر مدیریت فوتبال است و من همین جا از تمامی هیأت‌های ورزشی می‌خواهم که تمامی مجامع سالانه را به صورت منظم برگزار کرده و عملکرد هیأت‌های ورزشی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

گفتنی است، عصر روز گذشته انتخابات هیأت فوتبال کرمانشاه با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مسئول امور مجامع فدراسیون فوتبال، اعضای مجمع و کاندیدا های هیات فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این انتخابات، هر یک از کاندیدا به مدت هفت دقیقه به معرفی خود، ارایه نظرات و برنامه خود پرداختند و پس از آن ناظران امر انتخابات از بین اعضای مجمع انتخاب شدند و سپس فرآیند رای‌گیری برگزار شد.

انتخابات مجمع هیأت فوتبال استان کرمانشاه با کسب ۱۵ رای توسط علی محبی‌زنگنه، ۱۱ رای توسط فربیرز رحیمی و یک رای هم توسط مهدی قربانی به پایان رسید و در نهایت علی محبی‌زنگنه به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیأت فوتبال معرفی شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال پس از برگزاری انتخابات هیأت فوتبال، یادآور شد: اساسنامه هیأت فوتبال وظایف مشخص و متقنی را برای مجمع هیأت‌های فوتبال در استان‌ها مشخص کرده و این مجامع مترسک نیستند و باید به صورت مستمر عملکرد هیأت‌های استانی را ارزیابی و بررسی کنند.

حیدر بهاروند ادامه داد: مجمع می‌تواند سئوال کند، استیضاح کند و حتی پس از استضیاح به رئیس هیأت رای ندهد و این مساله بدان معنا است که خود اعضای مجمع برای پیشرفت فوتبال استان خود باید کمک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده توسط استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برای فوتبال استان کرمانشاه، گفت: می‌توان با استفاده از توان این ظرفیت‌ها زمینه رشد و تعالی فوتبال را بیش از پیش فراهم کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول