اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز اجرای طرح طبیعت‌گردی در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از آغاز اجرای طرح طبیعت گردی در استان با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا خبر داد.

آغاز اجرای طرح طبیعت‌گردی در زنجان

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز اجرای طرح طبیعت‌گردی اظهار کرد: این طرح یکی از طرح‌های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبیعت‌گردی یکی از طرح‌های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از طرح‌های ملی توسعه گردشگری ورزشی ویژه بانوان است که در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت این قشر ارزشمند برگزار می‌شود.

خلیلی با بیان اینکه طرح طبیعت‌گردی خانواده با محوریت مادران و دختران و با عنوان سلامت پایدار، طبیعت ماندگار برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت فعالیت‌های ورزشی می‌توانیم، غنی‌سازی اوقات فراغت را در قالبی تفریحی همراه با نشاط روحی و جسمی و در فضای اعضای خانواده فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: این طرح با همکاری و نظارت معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل، معاونت امور ورزشی، مسؤولین ورزش بانوان شهرستان‌ها، هیأت همگانی، کوهنوردی و پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد.

وی هدف کلی از اجرای طرح گردشگری و طبیعت گردی را مشارکت فعال یا غیر فعال در ورزش‌های رقابتی یا تفریحی یا حتی حضور در رویدادهای ورزشی به منظور لذت بردن و تشویق کردن ورزشکاران موردن علاقه افراد در میادین ورزشی اعلام کرد و ایجاد نشاط و شادابی برای ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی، افزایش سهم ورزش در غنی سازی اوقات فراغت، ارتقای ظرفیت حضور سالم خانواده‌ها در طبیعت و احترام، ارزش گذاری و آموزش عمومی در مورد اهمیت محیط زیست پاک و سالم را نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

خلیلی با بیان اینکه طرح طبیعت‌گردی خانواده در روزهای هفته در مناطق مختلف شهر با حضور بانوان بصورت پیاده‌روی به سمت کوهپایه‌ها و دامنه‌ها و با حضور یک مربی و یک پزشکیار در هر گروه برگزار خواهد شد،  تصریح کرد: اجرای این طرح با شروع وضعیت زرد و فروکش کردن شیوع گسترده ویروس کرونا در استان از هفتهنخست دی ماه و در چند شهرستان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از علاقمندان، مادران، دختران، ورزشکاران، اعضای سمن‌ها و همه بانوان استان زنجان دعوت کرد برای بالا بردن سطح سلامتی جسمانی و روانی خودشان در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/73995/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول