اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انعقاد نخستین قرارداد صادراتی با تنها تولیدکننده ریل ایران

ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستین و تنها تولیدکننده ریل در ایران و ‌غرب آسیا و هفدهمین تولیدکننده ریل در جهان، قراردادی را برای تأمین و صادرات ریل به کشور افغانستان منعقد کرد.

انعقاد نخستین قرارداد صادراتی با تنها تولیدکننده ریل ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، منصور یزدی‌زاده در خصوص قرارداد صادرات ریل این شرکت اظهار کرد: قرارداد صادرات ریل ذوب‌آهن اصفهان، جهت تکمیل محوری است که اتصال افغانستان از طریق  ایران به دریای عمان و خلیج‌فارس و از سمت غرب به اروپا را نهایی می‌کند و شاهد افزایش حجم مبادلات تجاری و ترانزیت به افغانستان و همچنین افزایش مراودات تجاری طرفین خواهیم بود.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه، ریل تولیدی این شرکت مطابق آخرین استانداردهای جهانی است و کیفیت آن توسط شرکت‌های معتبر تأیید شده است، اظهار داشت: مذاکراتی برای تأمین ریل مورد نیاز سایر کشورهای منطقه در حال انجام است و چشم‌انداز خوبی برای صادرات این محصول استراتژیک وجود دارد.

وی افزود: هم‌اکنون برای تأمین نیاز کشور ماهانه ده هزار تن ریل در این مجتمع عظیم صنعتی تولید می‌شود که به نسبت تقاضای بازار قابل افزایش است.

گفتنی است، ریل تولید شده در ذوب‌آهن اصفهان هم‌اکنون در محورهای مختلف از جمله چابهار-زاهدان، یزد- اقلید، همدان- سنندج، میانه- اردبیل، بستان‌آباد- تبریز و رشت- کاسپین در حال نصب است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول