اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

موانع تولید در لامرد برداشته شود

دادستان عمومی و انقلاب لامرد گفت: در شرایط حساس اقتصادی قرار داریم و لازم است همه ما به عنوان حامی صنعت، موانع تولید را برداشته و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری و رضایتمندی سرمایه گذاران را فراهم نماییم.

موانع تولید در لامرد برداشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، جلسه کارگروه رفع موانع تولید در مرکز بخش علامرودشت با حضور دادستان لامرد، اعضای شورای اداری بخش علامرودشت در محل دفتر امام جمعه علامرودشت برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام احمد باقری نیا امام جمعه علامرودشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد سلیمانی و شهدای ترور، پاره ای از مشکلات اقتصادی و امنیتی بخش علامرودشت را عنوان نمود و خواستار حمایت و صدور دستورات لازم از سوی دادستان گردید.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لامرد نیزدر ادامه جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای ترور، تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم را از سوی مسئولین خواستار شدند.

حجت الاسلام مسلم  سعادت پور با اشاره به اهمیت اشتغال و ضرورت توجه بیش از پیش مسئولین به موانع تولید، اظهاردشت: در شرایط حساس اقتصادی قرار داریم و لازم است همه ما به عنوان حامی صنعت، موانع تولید را برداشته و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری و رضایتمندی سرمایه گذاران را فراهم نماییم.

در ادامه این جلسه اعضاء شورای اداری بخش علامروشت با بیان مشکلات حوزه های کاری خود به تبادل نظر درخصوص مسایل و مشکلات پرداختند و حمایت دادستان جهت رفع موانع و صدور دستورات لازم را خواستار شدند.

در حاشیه این دیدار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لامرد با انجام بازدید  ازیکی از صنایع تولیدی علامرودشت که در مرحله ساخت به دلیل بدهی های مالی متوقف شده بود، بر لزوم پیگیری و مساعدت جهت ساخت و فعالسازی این واحد تولیدی تأکید و مقرر گردید موضوع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، عنوان و حمایت های لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول