اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ناکامی قاچاقچیان درانتقال محموله بزرگ موادمخدر/کشف ۶ تن حشیش و تریاک درسراوان

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله بزرگ موادمخدر و کشف ۶ تن حشیش و تریاک توسط مرزبانان سیستان و بلوچستان ایران خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان درانتقال محموله بزرگ موادمخدر/کشف ۶ تن حشیش و تریاک درسراوان

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از 6 تن انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در سرحدات کشور، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مکسوخته سراوان مطلع  شده و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند و کشف محموله موادمخدر در دستورکار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص و در راستای مقابله با سوداگران مرگ چندین تیم پوششی و عملیاتی از مرزداران هنگ مرزی سراوان با اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله بزرگ موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور کنند، زمانی که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند با مخفی کردن محموله موادمخدر از محل متواری می‌شوند و مرزداران در این عملیات موفق شدند مقدار 6 تن و 160 کیلوگرم تریاک و 439 کیلوگرم حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات مربوطه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا‌ از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز استان سیستان و بلوچستان با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای سیستان و بلوچستان قدردانی کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول