اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۲۰ درصد از سهامداران عدالت روش غیرمستقیم در کرمانشاه احراز هویت شدند

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: ۴۷ درصد، نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت استان روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند که ۲۰ درصد از این تعداد تاکنون فرایند سجامی و احراز هویت خود را انجام داده‌اند.

۲۰ درصد از سهامداران عدالت روش غیرمستقیم در کرمانشاه احراز هویت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: یک‌میلیون و ۴۴۱ هزار نفر در استان مشمول سهام عدالت هستند.

وی ارزش آن دسته از افرادی که سهام عدالت را به روش غیرمستقیم انتخاب کرده‌اند، ۱۱ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۴۷ درصد نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت استان روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ادامه داد: ۲۰ درصد از این تعداد تاکنون فرایند سجامی و احراز هویت خود را انجام داده‌اند و مابقی هنوز هیچ اقدامی نکرده‌اند.

وی زمان گرفتن کد سجامی را برای این دسته از مشمولان محدود و حداکثر تا پایان‌ماه و اوایل بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: از این دسته از مشمولان می‌خواهیم در اولین فرصت با ورود به سامانه سجام با احراز هویت کد سجامی خود را دریافت کنند، البته انجام این اقدام با گوشی‌های هوشمند هم امکان‌پذیر است.

حیدریان تصریح کرد: با تکمیل این فرآیند امکان خرید و فروش سهام عدالت، دریافت سود و همچنین شرکت در انتخابات هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود تا با مشارکت یک هیأت مدیره توانمند و صلاحیت‌دار در زمینه‌های مالی و سرمایه‌گذاری انتخاب کنند تا از این حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه بتوانند در پروژه‌های مختلف که سودآوری دارند مشارکت کنند.

وی در پایان، از امکان انتقال سهام عدالت افراد فوت شده به وارثان خبر داد و از  جاماندگان سهام عدالت هم خواست منتظر اعلام بعدی دولت باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول