اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برخورد سخت در انتظار اراذل و اوباش/ نقطه امنی در کرمانشاه برای مجرمان وجود ندارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از اشراف اطلاعاتی بالای پلیس خبر داد و با هشدار به اراذل و اوباش، اشرار و مجرمان، گفت: آن‌ها در تیررس نگاه تیزبین پلیس قرار دارند و اگر دست از پا خطا کنند سخت‌ترین برخوردها در انتظارشان خواهد بود.

برخورد سخت در انتظار اراذل و اوباش/ نقطه امنی در کرمانشاه برای مجرمان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جلسه جمع‌بندی نظارت تخصصی انتظامی سنقروکلیایی، اظهار داشت: دوره مماشات و کنار آمدن با اشرار و اراذل به پایان رسیده و پلیس تمام رفتار و حرکات آن‌ها را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس کرمانشاه به اندازه‌ایست که اگر افراد شرور جرمی مرتکب شده و از استان نیز خارج شوند بازهم تحت رصد و کنترل قرار دارند و در نهایت نیز دستگیر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دوران قدرت‌نمایی اشرار به سر آمده و مردم هم دیگر این حرکات را برنمی‌تابند، گفت: رفتار اراذل در تیررس نگاه پلیس قرار دارد و بهتر است بدانند اگر دست از پا خطا کرده و بخواهند امنیت جامعه و مردم را با اخلال روبرو کنند برخورد سخت و پشیمان کننده‌ای در انتظارشان خواهد بود.

وی همچنین به تعامل بسیار خوب پلیس و دستگاه قضائی اشاره و با معرفی آن‌ها به عنوان بال‌های امنیت آفرین جامعه، گفت: مجرمان و اشراری که توسط پلیس دستگیر می‌شوند، احکام لازم متناسب با جرم نیز از سوی مراجع قضائی برای آن‌ها صادر می‌شود.

جاویدان با تاکید بر اینکه هیچ نقطه امنی برای اشرار و مجرمان در استان وجود ندارد، تصریح کرد: خود آن‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که کرمانشاه جای شرارت و بی‌نظمی نیست و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

جاویدان در پایان سنقروکلیایی را یکی از مناطق امن استان معرفی و از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول