اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بخشش اولیای دم و نجات قاتل از پای چوبه ی دار در گچساران

دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: در کمتر از یک ماه گذشته دومین قاتل از پای چوبه ی دار و قصاص نفس نجات یافت.

بخشش اولیای دم  و نجات  قاتل از پای چوبه ی دار در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحم  حجت السلام محمدصدرا ادیبانبا اعلام این خبر گفت: در کمتر از یک ماه گذشته دومین قاتل از پای چوبه ی دار و قصاص نفس نجات یافت.

ادیبان در ادامه اظهار کرد: با وساطت اینجانب به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و تلاش سفیران صلح، همیاران شورا، اعضای شورای حل اختلاف گچساران، فرد قاتلی که به موجب رأی صادره از شعبه سوم دادگاه کیفری 1 یاسوج مستقر در گچساران، به قصاص نفس محکوم شده بود با رضایت خانواده  مقتول از پای چوبه ی دار بخشیده شد.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران در ادامه افزود: با اعتراض قاتل به رأی صادره پرونده ی امر، در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه صادره از شعبه 3 دادگاه کیفری یاسوج،  تأیید و ریاست محترم قوه قضائیه نیز با استیذان وی موافقت نمودند.

این مقام قضایی در ادامه گفت: با درخواست اولیاء دم جهت اجرای حکم، روز 17 دی ماه به منظور اجرای حکم صادره تعیین اما، با نظارت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و روحانیون سادات جلیل القدر، ریش سفیدان و متنفذین و اعضای سفیران صلح و اعضای شورای حل  اختلاف گچساران،  منجر به گذشت اولیاء دم از قصاص نفس این فرد گردید و وی به کانون گرم خانواده برگشت.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول