اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دهه بصیرت با مناسبت‌های مهم از ایام الله همیشه ماندگار انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از تصمیمات دوگانه و بدون پشتوانه کارشناسی توسط ستاد کرونا گفت: دهه بصیرت با مناسبت‌های مهم از ایام الله همیشه ماندگار انقلاب است و باید برنامه های میدانی با رعایت دستورات بهداشتی در مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی برگزار شود.

دهه بصیرت با مناسبت‌های مهم از ایام الله همیشه ماندگار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه بصیرت با مناسبت‌های مهم از ایام الله همیشه ماندگار انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های میدانی با رعایت دستورات بهداشتی در مناسبت‌های مهم ملی و مذهب از تصمیمات دوگانه و بدون پشتوانه کارشناسی توسط ستاد کرونا انتقاد کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های محدود با انعکاس از فضای مجازی، تبلیغات میدانی، مسابقات فرهنگی، گرامیداشت در نمازهای جمعه و جماعت شهرستان‌های استان، اجرای دعای توسل، حرکت ماشینی و موتوری در سطح استان کمترین اقدام ممکن بود که در ایام دهه بصیرت انجام شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تمامی دستگاه‌ها، نهادها، تشکل‌های مردمی، ائمه جمعه، مساجد و هیئات مذهبی، سازمان فرهنگی، هنری و زیباسازی شهرداری تهران، شهرداری‌های استان و مسؤولان، وزارت دفاع و عزیزان ارتش به خاطر اهتمام به این مناسبت‌های مهم که با ایام فاطمیه تقارن یافته بود تقدیر کرد.

حجت الاسلام محمودی از سپاه تهران و سیدالشهدا(ع) و عزیزان بسیج نیز به خاطر حضور مؤثر در رژه موتوری و ماشینی و فضاسازی تبلیغی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول