اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پراش: وزارت نگذارد کار دوچرخه‌سواری متوقف شود/ دعوتِ حقی به خاطر عملکردش بوده است

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: وزارت ورزش با مشخص کردن تکلیف فدراسیون اجازه ندهد کار دوچرخه‌سواری متوقف شود.

پراش: وزارت نگذارد کار دوچرخه‌سواری متوقف شود/ دعوتِ حقی به خاطر عملکردش بوده است

محمود پراش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری از شنبه اظهار داشت: در ماه‌های گذشته به دلیل شرایط خطرناکی که کرونا ایجاد کرده بود، نمی‌توانستیم اردوهای خود را برگزار کنیم و حالا یک مقدار با بهتر شدن وضعیت و طی هماهنگی‌هایی که داشتیم از شنبه اردو را آغاز می‌کنیم.

وی در مورد شرایط اردو گفت:هنگام ورود از بچه‌ها تست گرفته می‌شود و در زمان اردو نیز ملی پوشان قرنطینه خواهند شد و طبق پروتکل ها نمی‌توانند با بیرون ارتباط داشته باشند.

* امیدوایم آلودگی هوا بهتر شود

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در مورد اینکه با آلودگی هوا چه کار می‌خواهید کنید، عنوان کرد: 2 هفته بدنسازی داریم و امیدواریم تا آن زمان شرایط بهتر شود و بتوانیم در تهران ادامه دهیم و در غیر اینصورت شهرهای دیگر را جایگزین می‌کنیم.

* مسابقه برون مرزی بستگی به شرایط دارد

پراش در مورد اینکه  آیا مسابقه تدارکاتی هم قبل از قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده است، یا خیر، گفت: پیش بینی این موضوع را کرده‌ایم و باید دید شرایط رفت و آمد چطور می‌شود. با توجه به اینکه بچه‌ها در یک سال گذشته مسابقه برون مرزی نداشتند، اگر بتوانیم در مسابقاتی در ترکیه شرکت کنیم، خوب خواهد بود.

* دعوت حقی به خاطر عملکردش بود

وی در مورد دعوت علیرضا حقی پس از چند سال، اظهار داشت: او در مسابقه پیست و جاده شرکت کرده بود و شرایط خوبی داشت. محرومیت او هم به پایان رسیده و مشکلی ندارد.

* وزارت نگذارد کار دوچرخه سواری متوقف شود

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در خصوص اینکه فدراسیون رئیس و سرپرست ندارد، تاکید کرد: باید وزارت ورزش در این مورد به فکر باشد تا کار ما متوقف نشود. اگر دنبال تغییر و تحولی هستیم باید خودمان کارمان را درست انجام دهیم. کرونا خیلی ما را عقب انداخت و حالا این مسائل که دست خودمان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول