اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشت محصولات کشاورزی نوع دیگری از کمک جهادی

گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان با کشت محصولات کشاورزی به کمک نیازمندان شتافت.

کشت محصولات کشاورزی نوع دیگری از کمک جهادی

مسوول گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهارداشت: باهدف کمک به نیازمندان شهرستان لامرد،۴ هکتار زمین در غرب حوزه علمیه رضویه لامرد کاشت سبزی و صیفی‌جات ، در آن انجام شد.

محمدحسن پور افزود: این اقدام توسط گروه جهاد حسینیه اعظم اشکنان موجب اشتغال‌زایی مستقیم برای چهار نفر نیز شده است و در کنار کاشت سبزی و صیفی‌جات،  ۴۰۰ اصله درخت خرما نیز وجود دارد که  درآمد حاصل از فروش محصولات این درختان نیز ، بین محرومین و نیازمندان شهرستان لامرد توزیع خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌های ریزی‌های انجام‌شده توسط گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان در ماه‌های آینده نیز کشت گیاهان دارویی آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، پس از شیوع ویروس کرونا و فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام کمک‌های مؤمنانه، مواسات و همدلی به نیازمندان جامعه، گروه جهادی حسینیه اعظم اشکنان ماهیانه در بخش‌های مختلفی از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، مسکن، درمان، کمک به امر ازدواج و تأمین جهیزیهٔ نوعروسان نیازمند، اطعام، تهیهٔ سبد غذایی و تهیهٔ سبد کالایی و کمک‌های موردی در کنار نیازمندان شهرستان لامرد بوده است.

انتهای پیام/ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول