اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام قابل تحسین مسؤولان در مراسم تقدیر از پاکبانان سی‌سختی + تصاویر /فیلم

به همت هیأت رزمندگان اسلام سپاه ناحیه دنا به پاس زحمات پاکبانان شهر سی‌سخت در آئینی با حضور مسؤولان از آنها تقدیر شد.

اقدام قابل تحسین مسؤولان در مراسم تقدیر از پاکبانان سی‌سختی + تصاویر /فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جلسه تجلیل از پاکبانان شهرداری سی‌سخت،به همت سپاه ناحیه دنا برگزار شد.

سرهنگ ستوده نیا ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی و اربعین شهادت شهید فخری‌زاده گفت: امروز در حال و هوای شهدایی قرار گرفتیم که آرامش و امنیت کشور و منطقه را مدیون آنها هستیم، امروز از سحرخیزان ،پاکبانان،پیک‌های سلامت شهر سی‌سخت تقدیر و تشکر می‌کنیم و دست آن ها را به گرمی می‌فشاریم.

وی بیان داشت: این روزها با شروع فصل پائیز زحمت این عزیزان زیاد شده است علاوه بر زحمت خودشان هرکجا هم که نگاه می‌کنیم جارو به دست در حال جمع‌آوری برگ‌های درختان هستند.

ستوده نیا گفت: امروز این  عزیزان بیشتر از همه در معرض خطر هستند چرا که باید علاوه بر کار مهم و انسانی خودشان این روزها ماسک و زباله‌های خانواده‌های کرونایی را نیز جمع‌آوری کنند پس ما جهت پاسداشت گوشه‌ای از زحمات این عزیزان توسط  هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دنا بر خود واجب دیدیم که از این عزیزان تجلیل به عمل آوریم.

حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد امام جمعه دنا گفت:پاکبانان سمبل خدمت بی منت هستند و محیط زندگی را برای زیست بهتر و با نشاط  آماده می‌کنند و در این شرایط کرونایی هم هر روز در خط مقدم خطر هستند و ایثار می‌کنند تا دیگران در آسایش و رفاه و راحتی باشند این درسی است که مکتب شهید سلیمانی به آنان داده و جامعه باید از خادمان بی‌منت تجلیل و قدردان آنان باشد.

مصباح‌نژاد اظهار داشت: شرط تعالی و پیشرفت این است که همه به لحاظ برخورداری از امکانات در سازمان‌ها و ادرات یکسان باشند و از نیروی انسانی زحمتکش و پرتلاش قدردان شود و این به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

روستا معاون فرماندار دنا گفت:شرایط کرونا در تمام دنیا و کشور ما باعث شده است که خسارات جبران ناپذیری گریبان گیر دولت‌ها شود،شرایط طوری شده است که خیلی‌ها جهت در امان ماندن از ویروس کرونا در خانه می‌مانند اما پاکبانان عزیز و زحمتکش ما به صورت شبانه روزی درحال نظافت شهرمان هستند،کار این پاکبانان کمتر از کار سفیران سلامت نیست چرا که این عزیزان هم در این شرایط سخت با تمام توان خود جان خود را به خطر می‌اندازند و در  حال خدمت به ما هستند پس اینها شایسته بهترین‌ها هستند.

روستا بیان داشت: زیبایی این شهر را مدیون شما هستیم ،مسافر و توریستی  که وارد این شهر می شوند می‌گویند پاکبانان متعهد و پای کاری در این شهر هستند  که شهر به این زیبایی و تمیزی  هست.

به گزارش فارس، نکته قابل تحسین و بسیار جالب در این تجلیل این بود که پاکبانان در صف‌های جلو نشسته بودند و مسؤولان پشت سر آنها نشسته بودند و با این کار نشان دادند که انسان‌ها در هر پست و مقامی با هم برابر هستند.

 

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول