اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در حرم سوم اهل‌بیت(ع)

معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) در روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه خبر داد.

بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در حرم سوم اهل‌بیت(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان در این باره به خبرنگاران گفت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی علاوه بر آنکه علّامه و متفکری برجسته بود، لسان گویای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی نیز محسوب می‌شد و نقش‌آفرینی ایشان در مقابله با انحرافات فکری، عقیدتی و سیاسی موجب بغض و کینه شدید دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به این عالم برجسته شده بود.

معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شیراز در ادامه اظهار داشت: به همین دلیل، برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین اندیشه‌ها و سیره عملی حضرت آیت الله مصباح یزدی، یک وظیفه و رسالت مهم محسوب می‌شود.

مشفقیان ضمن اشاره به جزئیات این مراسم گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مورخ پنج شنبه ۱۸ دی ماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی، با سخنرانی مجازی آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان و آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل نهاد نماینده ولی فقیه در فارس افزود: علاقمندان می‌توانند درصورت تمایل، این مراسم را از طریق درگاه: www.emamat-jomeh.ir/live به صورت زنده نیز تماشا کنند.

 

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول