اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تمدید مهلت واریز اولیه متقاضیان مسکن در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تمدید مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح ملی مسکن در همدان خبر داد.

تمدید مهلت واریز اولیه متقاضیان مسکن در همدان

احمد توصیفیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تمدید مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: با توجه به احراز شرایط متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن، چنانچه افراد متقاضی مسکن تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده ‌اند، در فرصت باقی­مانده نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

وی با اشاره به احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گفت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون در این خصوص، ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه­‌های هدف، مشمول متقاضیانی خواهد شد که پرداخت اولیه آن­ها کامل شده باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه آمار ثبت‌نام‌شدگان در این طرح به تفکیک شهرستان توسط وزارت اعلام شده است گفت: تسهیلات و اقدامات حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ویژه کارگران، بازنشستگان و سایر گروه‌های هدف مشمول متقاضیانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسکن یکی از الزامات اولیه در راستای صیانت از جامعه کار و تلاش است خاطرنشان کرد: کارگر اگر دارای مسکن بوده و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد با آرامش روحی و روانی بیشتری در کار و تولید ایفای نقش می‌کند و این مهم اثرات اجتماعی و اقتصادی زیادی بر خانواده‌ها دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول