اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انقلاب اسلامی به فتوحات بزرگ نزدیک شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با مقاومت چهل ساله ملت ایران در مقابل توطئه‌ها، جنگ تحمیلی، جنگ نرم، محاصره اقتصادی و ترور، مسیر پیروزی و شکل‌گیری تمدن اسلامی یک لحظه هم متوقف نشده و به مرزهای راهبردی فتوحات بزرگ نزدیک شده‌ایم.

انقلاب اسلامی به فتوحات بزرگ نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد؛ آیت‌الله عباس کعبی پیش از ظهر در مراسم بزرگداشت سربازان ولایت، علامه مصباح یزدی، آیت‌الله محمد یزدی، سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده و ابومهدی المهندس در محل مصلی بزرگ امام خمینی‌(ره) شهرکرد گفت: تربیت نیروهای مومن، انقلابی، بانشاط، دانا و توانا رسالت بزرگ نیروهای انقلاب است که علمایی از جمله مصباح یزدی در این زمینه درخشیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمامی علما و شهدایی که این مراسم به نام آن‌هاست نماد اقتدار معنوی، بصیرت انقلابی و نماد پیشرفت علمی هستند که ساخت واکسن ایرانی این پیشرفت علمی را خوب به جهانیان نشان داد و پیام مهمی داشت که ما اگر بخواهیم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تبیین اسلام ناب، هدایت ظاهری و باطنی، سلوک معنوی و تبعیت تمام‌قد از ولایت فقیه، مدیریت اجتماعی و انسان‌سازی، مرزبانی در مقابل بدعت‌ها و تحریف‌ها، دیده‌بانی راهبردی، جهاد خستگی‌ناپذیر و تمدن‌سازی نقش‌هایی است که ولی فقیه از همه ما انتظار دارد و در زمان حیات علامه مصباح یزدی این مسائل به خوبی دنبال می‌شد.

آیت‌الله کعبی تصریح کرد: علامه یزدی به کادرسازی اهمیت ویژه‌ای داد و تربیت جوانان بر پایه ایمان و جهاد و ولایت را به صورت جدی پیگیر بود که از جمله دستاورد‌های این اقدام برگزاری طرح موثر ولایت در جوانان بود که در حال حاضر 70 هزار جوان فار‌غ‌التحصیل این طرح در کشور هستند.

وی با اشاره به یکی از خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: هر کدام از ما باید وظیفه‌ای که بر گردنمان در زمینه‌های فردی و اجتماعی است به خوبی انجام دهیم تا نصرت الهی واصل شود.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انحرافاتی که در صدر اسلام اتفاق افتاد ناشی از بی‌توجهی به مقام ولایت بود، گفت: رهبری حکیم، بصیر و تمدن‌ساز آیت‌الله خامنه‌ای برگ برنده ملت ایران، مقاومت اسلامی و امت اسلامی در عصر حاضر است و ویژگی همه شهدا و علمای برتر ما تبعیت از ولایت فقیه می‌باشد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به اینکه اسلام بدون ولایت جسم بدون روح است، گفت: با مقاومت چهل ساله ملت ایران در مقابل توطئه‌ها، جنگ تحمیلی، جنگ نرم، محاصره اقتصادی، ترور و فراز و نشیب‌ها مسیر پیروزی و شکل‌گیری تمدن اسلامی یک لحظه هم متوقف نشده و به مرزهای راهبردی فتوحات بزرگ نزدیک شده‌ایم و دشمن ضعیف‌تر و عصبانی‌تر شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/س/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول