اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نبود همراه‌سرای بیمار در بیمارستان کنگان معضل است

فرماندار شهرستان کنگان نبود همراه‌سرای بیمار در بیمارستان را یک معضل دانست و گفت: تمام ظرفیت‌‌های موجود در شهرستان به کار گرفته شود تا بتوانیم یک همراه ‌سرا در شان مردم در بیمارستان ایجاد کنیم.

نبود همراه‌سرای بیمار در بیمارستان کنگان معضل است

سیدعلی پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان در خصوص مشکلات بیمارستان کنگان ضمن تشکر از تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و همکاری شورای راهبردی توانستیم مبلغ ۲دو میلیارد تومان برای رهن پانسیون‌های بیمارستان جذب کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان است و حتی از استان‌های همجوار نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر رسیدگی فوری به نواقص بیمارستان افزود: پرداخت حقوق معوقه پرسنل بیمارستان از مشکلات مهم بیمارستان است که باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت و حل مشکل حقوق پرسنل بیمارستان چاره اندیشی شود.

پاک‌نژاد ادامه داد: نگاه ما بر این است که در حوزه درمان به سمت بخش خصوصی برویم هرچند که درمانگاه‌ها در سطح شهر افزایش یابد بار بیمارستان کنگان کم می‌شود و آنگاه می‌توان آن را بهتر مدیریت کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بر تسریع در اعطای مجوز درمانگاه‌های بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های مختلفی همچون صنعت در شهرستان کنگان وجود دارد و ما باید از تمام این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات موجود در شهرستان به ویژه در حوزه سلامت، استفاده کنیم.

رییس شورای سلامت شهرستان کنگان عنوان کرد: صنعت باید بیشتر از این به بیمارستان کنگان کمک کند چرا که خانواده صنعت نیز از خدمات این بیمارستان استفاده می‌کنند.

پاک‌نژاد نبود همراه‌سرای بیمار در بیمارستان را یک معضل دانست و افزود: تمام ظرفیت‌‌های موجود در شهرستان به کار گرفته شود تا بتوانیم یک همراه ‌سرا در شان مردم در بیمارستان ایجاد کنیم.

به گزارش فارس، فرماندار کنگان در بازدید از بیمارستان کنگان طی تماس تلفنی با مدیران ادارات آب و گاز شهرستان بر رفع فوری مشکل آب و گاز بیمارستان تاکید کرد.

وی همچنین از تخصیص 100 میلیون تومان برای خرید تجهیزات آشپزخانه بیمارستان و همچنین یک میلیارد تومان برای تجهیز دو اورژانس خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول