اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مازندران ۲ هفته قرنطینه شود/انتقاد به سیاست‌های ناموفق ستاد مقابله با کرونا در مازندران

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به آمار بالای مبتلایان کرونا در مازندران خواستار قرنطینه کامل دو هفته‌ای مازندران شد.

مازندران ۲ هفته قرنطینه شود/انتقاد به سیاست‌های ناموفق ستاد مقابله با کرونا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی کریمی‌فیروزجایی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: رشد آمار مبتلایان کرونا در مازندران نگران کننده است.

وی با اظهار نگرانی از عدم توجه به مقررات سخت‌گیرانه ستاد مقابله با کرونا در این استان افزود: در شرایطی که تمامی استان‌ها از حیث آسیب دیدگی کرونا از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت دادند، ماندن مازندران در شرایط قرمز تاسف‌بار است.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران با انتقاد از سیاست‌های ناموفق ستاد مقابله با کرونا در مازندران، گفت: سفرهای انبوه با استفاده از برگه‌های تردد بین شهری از دلایل مهم رشد ابتلا به کرونا در مازندران است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت مقابله با کرونا ضرورت اعمال مدیریت بر روند صدور برگه‌های تردد بین شهری در مازندران را خاطرنشان کرد و افزود: در صورت تداوم بی‌توجهی به مسئله ترددهای بین شهری سلامت مردم مازندران به خطر می‌افتد.

کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: مسؤولان استان هرچه سریع‌تر باید روند صدور برگه تردد‌های غیرضروری در فرمانداری‌های مازندران را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه تدابیر اجرایی ستاد مقابله با کرونا در مازندران نیازمند بازنگری است، افزود: فعالیت‌های مربوط به مقابله با ناقضان قانون اجرای محدودیت‌ها در مازندران رضایت بخش نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط خاص مارندران از حیث پرشماری تردد بین شهری، اظهار کرد: اجرای سیاست حداقلی و نامنظم در مراقبت از ترددهای بین شهری خودروها شرایط پیچیده‌ای را برای مازندران رقم خواهد زد.

نماینده مردم بابل در مجلس مسؤولیت عوامل اجرایی و بهداشتی را در مراقبت از سلامت عمومی خطیر و حائز اهمیت دانست و افزود: عدم مراقبت از کمربند ایمنی کرونا فشار مضاعفی بر روی کادر درمان وارد خواهد کرد.

کریمی با تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت. یادآور شد: اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا ضرورت اساسی  است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با هشدار در مورد عادی انگاری شرایط کرونا یادآور شد: عادی انگاری‌های زودهنگام در جامعه و بی‌توجهی به شرایط و الزامات زیست کرونایی خسارت مادی و معنوی فراوانی را متوجه کشور خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول