اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ادامه اعتراض‌ها به نابسامانی بیلیارد/بابایی: یک ریال هم از فدراسیون نگرفته‌ایم

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس قزوین گفت: در سال های اخیر یک ریال هم از فدراسیون دریافت نکرده ایم.

ادامه اعتراض‌ها به نابسامانی بیلیارد/بابایی: یک ریال هم از فدراسیون نگرفته‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر اعتراض ها نسبت به شرایط نابسامان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس به اوج خود رسیده است. روسای چندین هیأت استانی نسبت به شرایط حاکم بر فدراسیون گلایه کردند و از مسئولان وزارت ورزش و سایر ارگان ها خواستند که نظارت بیشتری به عملکرد هاشم اسکندری، رئیس این فدراسیون داشته باشند.

در ادامه اعتراض ها به نابسامانی بیلیارد مهدی بابایی، رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس قزوین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: انتقادهای اخیر بدون دلیل نیست؛ در واقع هیچ کمکی به استان ها نمی شود. متاسفانه اسکندری در بحث کمک به استان ها کوتاهی می کند و شاهد این است که در حدود 10 سال اخیر ریالی از فدراسیون دریافت نکرده ایم. 

وی ادامه داد: فدراسیون از وزارت ورزش برای استان ها بودجه می گیرد و موظف است که 15 درصد از تفاهنامه را به استان ها بدهند، اما تاکنون ریالی به ما پرداخت نشده است. در مقابل مسئولان اعلام می کنند که این مبلغ به استان ها داده شده است. به عنوان مثال اعلام شده که به هیأت قزوین کمک کرده اند، اما این اتفاق رخ نداده است. نمی دانم این صحبت ها برچه مبنایی مطرح می شود.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس قزوین گفت: احتمالاً مسابقاتی که برگزار می کنند و مبلغی که از ورزشکاران به عنوان ورودیه می گیرند و 10 تا 15 درصد آن را کسر کرده و به حساب هیأت ها واریز می کنند را به عنوان همان تفاهنامه وزارت ورزش حساب می کنند. این کار غیرقانونی است، چون از ورودیه بازیکنان جمع می شود. 

بابایی با بیان اینکه اقدامات غیرقانونی زیادی در فدراسیون رخ می دهد، خاطرنشان کرد: این موضوعی که عنوان کردم یکی از اقدامات غیرقانونی فدراسیون است. باید بیشتر در این خصوص صحبت کرد و مسئولان هم باید پاسخگو باشند تا شفاف سازی شود. با شرایطی که فدراسیون دارد برگزاری مسابقات کشوری برای استان ها ضرر است.

وی گفت: در بحث برگزاری مسابقات هم که دبیر فدراسیون مدعی شده بود، تمام مسابقات به صورت مدون برگزار می شود هم مشکلاتی وجود دارد، چون ما اصلاً مسابقات قهرمانی کشور نداریم. ما فقط مسابقاتی را داریم که برای بازیکنان هزینه بردار است. در سال های 84-85 مسابقات قهرمانی کشور در شرایطی برگزار می شد که ورزشکاران در آن رقابت ها خود را محک می زدند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس قزوین گفت: بازیکنانی که بضاعت مالی پایین تری هم داشتند در این مسابقات حاضر می شدند، چون همه موظف بودند ورزشکاران را حمایت کنند. در سال های اخیر اصلاً شاهد این شرایط نیستیم و به نوعی بازیکن کُشی می کنیم. این موضوع در بلند مدت موجب شکست بیلیارد خواهد شد. در بحث آموزش هم مسائل و مشکلات زیادی داریم که باید حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول