اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فِراق آقا«وحید» حاج قاسم یک ساله شد

آئین بزرگداشت شهید «وحید زمانی‌نیا» در اولین سالگرد آسمانی شدنش همراه با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، بر سر مزارش در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

فِراق آقا«وحید» حاج قاسم یک ساله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، شامگاه امروز هفدهم دی‌ماه مراسم گرامیداشت سالروز تدفین شهید «وحید زمانی نیا» از محافظان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر سر مزار این شهید والامقام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

این مراسم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور جمعیت و به صورت محدود با حضور خانواده معزز شهید همچنین حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و همراه با مداحی و نوحه خوانی برگزار شد.

فرماندار ری در این مراسم ضمن تقدیر از پدر معظم شهید «وحید زمانی نیا»، یاد و خاطره این شهید دهه هفتادی را گرامی داشت و راه او را که برگرفته از مکتب حاج قاسم است الگویی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

پاسدار شهید «وحید زمانی‌نیا» متولد سال ۱۳۷۱ و اهل شهرری از محافظان سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بامداد روز سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی به فرودگاه بغداد و ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها، همراه با حاج قاسم آسمانی شد.

مراسم تشییع شهید «وحید زمانی‌نیا» روز هفدهم دی‌ماه سال ۱۳۹۸ با حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم ری در شهرری برگزار شد و پیکر این شهید جوان در شبستان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول