اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

روشنایی بلوار شهید فهمیده جاجرم در انتظار اعتبار

بلوار شهید فهمیده جاجرم با طول ۸۵۰ متر سایت مسکن مهر را به شهرک فرهنگیان متصل می‌کند نیازمند ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین روشنایی است.

روشنایی بلوار شهید فهمیده جاجرم در انتظار اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، سال ۹۷ بود که بلوار شهید فهمیده به سمت سایت مسکن مهر جاجرم آسفالت شد. بلواری که سایت مسکن مهر را به شهرک فرهنگیان متصل می کند.

نبود نور کافی در شب و تردد بالای وسایل نقلیه و عبور شهروندان از این بلوار، می تواند مشکلات غیرقابل جبرانی را به وجود آورد. هم اکنون این بلوار در شب روشنایی پایینی دارد که باعث شده رانندگان دید کافی نداشته باشند به همین دلیل نیاز است مسئولان به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

بهرامی یکی از شهروندان جاجرمی با گلایه از اینکه بلوار شهید فهمیده نور مناسبی ندارد می گوید: تردد از این بلوار به دلیل روشنایی کم باعث مشکلاتی برای رانندگان و عابرین پیاده می شود.

 

صادقی دیگر شهروند جاجرمی هم معتقد است یک بلوار علاوه بر اینکه باید روشنایی داشته باشد باید زیبا سازی هم در آن انجام شود تا به زیبایی چهره شهر کمک کند که متاسفانه بلوار شهید فهمیده به سمت مسکن مهر و بلوار حکمت روشنایی ندارند 
رجبی نیز از دیگر شهروندان جاجرمی ادامه می دهد: برای تردد با وسیله نقلیه از این بلوار دید کافی در شب نداریم و نیاز است مسئولین رسیدگی کنند. 

محمدی نیز از دیگر شهروندان جاجرمی می گوید : تردد از بلوار با توجه به نداشتن روشنایی در شب خطر ناک است و همچنین در شب دید کافی برای رانندگان نیست 

روشنایی بلوار نیازمند ۲۵۰میلیون تومان اعتبار است

در همین رابطه محمد مهدی پهلوان، شهردار جاجرم اظهار کرد: بلوار شهید فهمیده در سال ۹۷ به طول ۸۵۰ متر آسفالت شد که برای روشنایی نیازمند ۲۵۰میلیون تومان اعتبار است.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول