اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تشکیل ۱۱۰۸ پرونده تخلف صنفی در خراسان‌جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی از تشکیل یک هزار و ۱۰۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۷ میلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۳۳۸ هزار ریال در استان خبر داد.

تشکیل ۱۱۰۸ پرونده تخلف صنفی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: به‌مظور نظارت بر بازار کالا و خدمات در استان، از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۶۸ هزار و ۷۰۸ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک و یا به‌صورت مستقل از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

وی بیان داشت: در این راستا یک هزار و ۱۰۸ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۳۷ میلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۳۳۸ هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی از برگشت ۲۲ میلیارد و ۸۹۵ میلیون و ۵۷۸ هزار ریال در سال جاری به شاکیان در استان خبر داد و مطرح کرد: این مبالغ با بررسی و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بازرسان در خصوص شکایت‌های مردمی و گزارشات سامانه ۱۲۴ به شاکیان برگشت داده شده است.

تهوری مطرح کرد: همچنین در خصوص تخلفات کرونایی ۱۸ هزار و ۶۳۵ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته که این همراهی جای قدردانی از مردم استان دارد.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به شرایط بازار و همچنین اعلام برخی از اقلام به‌عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی از سوی وزارت متبوع، نظارت و بازرسی‌ها با جدیت و کماکان ادامه خواهد داشت و سامانه ۱۲۴ این سازمان آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول